Nou, ik laat het hier wel bij, heb echt wel wat beters te doen. Als ik had geweten dat het dit zou losmaken, was ik er niet eens over begonnen. Gitaarnet op z'n allerbest.![]()
Nou, ik laat het hier wel bij, heb echt wel wat beters te doen. Als ik had geweten dat het dit zou losmaken, was ik er niet eens over begonnen. Gitaarnet op z'n allerbest.![]()
Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.
Ach, toen ik in 2006 hier mij aanmeldde was het nog leuk en kwamen er members die zichzelf niet zo serieus namen en met de nodige zelfspot waardoor dit forum levendig en gezellig was.
Nu verhardt het allemaal op social media, niet alleen op dit forum. Het is allemaal ikke, ikke, ikke en lange tenen hebben, mekaar affikken tot op het bo. Jammer, hierdoor liepen en lopen veel mensen weg van dit forum.
Erg jammer allemaal, want dit forum kan voor gitaristen heel nuttig en gezellig zijn maar dat is echt de laatste 5 jaar hard achteruitgegaan.
Of "will never die" erbij, natuurlijk.
Of een kruisje met een datum.
Da's toch twee traantjes onder het oog getatoeëerd, twee weggewerkte ex-en?
Zag gisteren in de Telegraaf een kenner die ook zijn mening gaf over het teloorgaan van Gibson...en deze kenner noemde Stairway to heaven de ultieme Gibson song...beetje pijnlijk toch want de solo werd toch echt op een Telecaster ingespeeld....
Laatst gewijzigd door JVGM-music; 6 mei 2018 om 22:22
Favorieten/bladwijzers