Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 117 van 142 EersteEerste ... 1767107115116117118119127 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.161 t/m 1.170 van 1411
    Senior Member

Standaard

Nou, ik laat het hier wel bij, heb echt wel wat beters te doen. Als ik had geweten dat het dit zou losmaken, was ik er niet eens over begonnen. Gitaarnet op z'n allerbest.

Senior Member

Standaard

Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Nou, ik laat het hier wel bij, heb echt wel wat beters te doen. Als ik had geweten dat het dit zou losmaken, was ik er niet eens over begonnen. Gitaarnet op z'n allerbest.
    Ach, toen ik in 2006 hier mij aanmeldde was het nog leuk en kwamen er members die zichzelf niet zo serieus namen en met de nodige zelfspot waardoor dit forum levendig en gezellig was.
    Nu verhardt het allemaal op social media, niet alleen op dit forum. Het is allemaal ikke, ikke, ikke en lange tenen hebben, mekaar affikken tot op het bo. Jammer, hierdoor liepen en lopen veel mensen weg van dit forum.
    Erg jammer allemaal, want dit forum kan voor gitaristen heel nuttig en gezellig zijn maar dat is echt de laatste 5 jaar hard achteruitgegaan.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door apekop Bekijk bericht
    Nog iets meer laseren en veranderen in Fender?
    Neehee, gewoon forever er onder laten zetten, in script letters. Hardcore jonguh!
    "In God we trust, all others pay cash."

Senior Member

Standaard

Of "will never die" erbij, natuurlijk.
    Of een kruisje met een datum.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Ach, toen ik in 2006 hier mij aanmeldde was het nog leuk en kwamen er members die zichzelf niet zo serieus namen en met de nodige zelfspot waardoor dit forum levendig en gezellig was.
    Nu verhardt het allemaal op social media, niet alleen op dit forum. Het is allemaal ikke, ikke, ikke en lange tenen hebben, mekaar affikken tot op het bo. Jammer, hierdoor liepen en lopen veel mensen weg van dit forum.
    Erg jammer allemaal, want dit forum kan voor gitaristen heel nuttig en gezellig zijn maar dat is echt de laatste 5 jaar hard achteruitgegaan.
    Ik trek me dit behoorlijk aan, zeker van zo'n aardige forummer als jij. Ik ga proberen een betere gitaarnet.nl-er te zijn.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Neehee, gewoon forever er onder laten zetten, in script letters. Hardcore jonguh!
    Da's in de nek dan he.... op de armen staan al de namen van je 5 kinderen, en 2 weggewerkte ex-en.

Senior Member

Standaard

Da's toch twee traantjes onder het oog getatoeëerd, twee weggewerkte ex-en?

Standaard

Zag gisteren in de Telegraaf een kenner die ook zijn mening gaf over het teloorgaan van Gibson...en deze kenner noemde Stairway to heaven de ultieme Gibson song...beetje pijnlijk toch want de solo werd toch echt op een Telecaster ingespeeld....
    Laatst gewijzigd door JVGM-music; 6 mei 2018 om 22:22

Senior Member

Standaard

Ja ach... ik geloof niet dat iets de Gibson Hendrix tribute kan toppen.
    Was dit nuttig? Y/N

ℬℯℱ퓊풸퓀풾퓃'풩풾풸ℯ!™️

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten