Als de toptop waarde maar een divisie is dan is je effectieve waarde 1/2√2 x 50mV is 17.7mV. Omdat jij een bak oversturing blijkt te hebben klopt daar geen reed van.
Meestal heb je een meetkabel met 1:10 meetkop dus meet je in werkelijkheid 10 x meer dan je afleest. Dit zou betekenen dat je ingang spanning 177mV is en ja dat is hard. Houd gewoon 100mV aan. Dit is geen geschreven wet maar ik houd voor mezelf die waarde als standaard.




Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers