Controleer de g2 spanning. Alleen die moet zakken tot de helft van de full power waarde. Doet hij dat idd dan zal je uitgangsvermogen echt wel moeten dalen. Houd ook in gedachten dat je dit alleen op hoog vermogen zal merken. Mooiste is even in een load tegen de clipgrens en dan schakelen naar .25 power. De clipgrens moet dan echt wel duidelijk zichtbaar (hoorbaar) zijn.

Zakt de g2 spanning niet na omschakelen dan heb je een lekke D4 als eerste verdachte.