Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Ik denk dat je echt wat kritischer naar jouw soldeerwerk moet kijken. Ja true, grappige is dat als ik een pedaaltje voor mezelf maak ik stukken slordiger ben dan wanneer het voor een ander is, stom!
Keivette pedal & geardemo's by yours truly: https://www.instagram.com/rozhseow/ Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers