Klopt. Ik gebruik een treblebooster of de Screamer voor meer gain. Het 2e kanaal van de Blackstar vind ik niet open genoeg.
Maar puur voor een lekker randje vind ik hem zelfs fijner dan de van Weelden. Die verder wel erg mooi is, maar meer gedekt. Tja, ik wilde iets "Dumble-achtigs"....!!![]()
Ik snap wat je bedoelt, maar die van Weelden is wel een erg specifieke bak. En die HT-Dual is echt een niet te onderschatten pedaal. Ik heb 'm inmiddels al zo'n acht jaar en verveelt nog steeds niet. maar ik moet de Royal Overdrive natuurlijk nog behoorlijk aan de tand voelen!
Voor mij is er geen enkele overdrive die me 650 euro waard is. Mijn huidige overdrive is een Source Audio LA Lady en die is digitaal. Daar kan ik ze allemaal mee krijgen en hij prinkt prima voor mij...
The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.
- Charles Bukowski
Klopt, als ze maar goed prinken...
Maar zonder gekheid, ik was jaren lang erg tevreden met mijn twee Peavey Delta Blues-en. Kon er alles mee. Ruilde onlangs een Fender Blues Deluxe in op een gitaar, gewoon omdat het kon. Eén Delta Blues is inmiddels verkocht...M.a.w. het kan verkeren, zoals de wijze Bredero ooit al zei!
Bij Music Store wel 195,-, Bax heeft 'm voor 249,-
Maar vergeet niet dat van Weelden ze niet in die oplagen bouwt en er zit heel veel in, bewerkelijke bak om te bouwen! En geloof me, dit pedaal kan veel! Ik kom er langzaam achter.Overigens, ik heb hem niet nieuw gekocht, maar in nieuwstaat met doos op de beurs in Oldenburg, waar we met het bestuur van de Noorder Gitaar Dag (10 maart 2018 is de 7e editie!!!) gezellig een dagje uit waren. Ik heb hem echt voor een vriendenprijsje. En dan bedoel ik ook echt een vriendenprijsje!
Ik denk niet dat ik hem nieuw voor het volle pond had gekocht.![]()
Favorieten/bladwijzers