Exact!
PS: mag ik hem tweedehands kopen van je? Betaal wel met valse briefjes van 20 euro, maar dat zeg ik wel ff eerlijk vooraf natuurlijk.
gepost met Tapatrut.
Exact!
PS: mag ik hem tweedehands kopen van je? Betaal wel met valse briefjes van 20 euro, maar dat zeg ik wel ff eerlijk vooraf natuurlijk.
gepost met Tapatrut.
147-c Guitars
Dit is voor mij het probleem hierbij:
https://www.2dehands.be/muziek/muzie...379943155.html
Deze persoon verkoopt een aantal 'echte' merk pedalen met daartussen een namaak OCD: vraagprijs 100 euro. Althans zo stond het de hele dag op tweedehands.be
Ofwel heeft hij hier mee gelezen ofwel heeft 'iemand' hem erop attent gemaakt want hij heeft nu 'clone' toegevoegd en de vraagprijs gehalveerd. Volgens mij wist hij zelf niet dat het namaak was.
Maar dit had ook anders kunnen verlopen. Misschien had jij dit pedaal wel voor 100euro gekocht...Maar aangezien die evengoed als een echte klinkt had het je waarschijnlijk niet veel geboeid...
Gitaarles en basles in Weert
www.gitaarschoolweert.nl
New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales
bij mijn zelfgemaakte ocd (aion pcb) kan je met een jumper kiezen of je hem op 18v of op 9v laat werken. (dat ''regelt'' ie dan intern wel, je input voltage blijft altijd 9v). Was eigenlijk nog van plan een schakelaar hiervoor te maken.
![]()
Eindelijk ook eens een foto van mijn board.
Het is een Spaceship 50 van Harley Benton van onze Duitse vrinden. Erg fijn board, uiteraard een kopie van de bekende varianten. Het geheel zit in een vrij grote tas en komt met genoeg klittenband. Echt een aanrader voor € 35,-!
Op het board zit van Mooer een noise gate, reverb en analoge echo. Verder nog een tuner, de H20 en een OptoTrem van een zekere Dirk_Hendrik. Geen idee wie dat is.
Gezocht: Ibanez DE7
Mijn bak sinds vandaag. De belangrijkste toevoeging is de Van Weelden Royal Overdrive.
Verder de voor mij nog steeds erg fijne Blackstar HT Dual (gebruik alleen het crunch-kanaal 1), een Mooer cleanboost (tijdelijk, mijn Z-Vex SHO-copy doet raar...), een door forumlid Roger custom gebouwde Screamer, een eerste editie DOD Milkbox compressor (fijn ding, relatief onbekend), Een Korg Pitchblack tuner, een Cry Baby met true bypass-mod, een Hotone Skyline Choir chorus (vooral klein en goed genoeg voor mij), een TC Electronics Nova Repeater delay (gewoon dik ok!) en een Boss NS-1 voor het geval dat...![]()
Ik ben er wel gelukkig mee!
Laatst gewijzigd door guitarkid; 13 november 2017 om 12:23
Favorieten/bladwijzers