Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1584 van 1797 EersteEerste ... 584108414841534157415821583158415851586159416341684 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 15.831 t/m 15.840 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    Van die Ibanez gitaar heeft de verkoper inmiddels diverse foto's geplaatst dus dat ziet er legitiem uit. En wat betreft die Line 6 versterker mag een verkoper er voor vragen wat hij wil maar als koper heb jij de keuze of je daarmee akkoord gaat. Gewoon zakelijk houden.
    Ik zei dat ie mij meteen 3 foto's mailde maar hij stuurde 2 mailtjes met in totaal 6 foto's kan zijn reactie bij jullie komen door de manier van vragen stellen en dat hij daar een vooroordeel uit proefde.

Tegen mij is ie heel normaal zoals de meeste MP verkopers en reageert direct. het lijkt best een leuke gitaar te duur ik weet het niet geen kennis van.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door motorhan Bekijk bericht
    Ik zei dat ie mij meteen 3 foto's mailde maar hij stuurde 2 mailtjes met in totaal 6 foto's kan zijn reactie bij jullie komen door de manier van vragen stellen en dat hij daar een vooroordeel uit proefde.

Tegen mij is ie heel normaal zoals de meeste MP verkopers en reageert direct. het lijkt best een leuke gitaar te duur ik weet het niet geen kennis van.
    MP verkopers zijn niet altijd de beste 'verkopers' zeg maar. Bij het verkopen van een gitaar zul je toch minimaal 6 eigen foto's moeten plaatsen om voor ons de geinteresseerde een aardig beeld van de staat te geven. En als een verkoper iets proeft als je om meer foto's vraagt dan is dat verder zijn probleem ;-) Het zal allemaal verder in orde zijn dus gewoon langs gaan als je interesse hebt!

Senior Member

Standaard

Vraagje he, deze silverface uit '78 wordt hier voor 800 eu aangeboden, terwijl de speaker niet eens origineel is.
    https://link.marktplaats.nl/a1132523220

Wat is mijn 1975 silverface die volledig origineel is (incl buizen) dan wel niet waard?
    Keivette pedal & geardemo's by yours truly:
    https://www.instagram.com/rozhseow/
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TDZH Bekijk bericht
    Wat een prachtig forum is dit toch. Iedereen houd van gitaren en heeft een hekel aan voetbal

Senior Member

Standaard

't Is wat de gek ervoor geeft. IMHO zwaar overprijsd, een champje voor €798,- maar ja ouder = beter hè... en Robert moet ook zorgen voor brood op de plank. Over plank gesproken, issie z'n Dutchburst nou al kwijt???

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    MP verkopers zijn niet altijd de beste 'verkopers' zeg maar. Bij het verkopen van een gitaar zul je toch minimaal 6 eigen foto's moeten plaatsen om voor ons de geinteresseerde een aardig beeld van de staat te geven. En als een verkoper iets proeft als je om meer foto's vraagt dan is dat verder zijn probleem ;-) Het zal allemaal verder in orde zijn dus gewoon langs gaan als je interesse hebt!
    Omdat ik blijkbaar niet snel genoeg een bod deed kreeg ik deze reactie van de topverkoper op MP
    Verkoper
    volgend jaar kerst zeker dan?!!
    15:20
    Ik
    Met zo,n reactie maak je geen vrienden. Je had ook kunnen vragen of ik nog interesse heb. Nu niet meer dus.
    20:20

Verkoper
    schooier... ga jij maar lekker iemand anders lastig vallen met je achterlijke vragen..vanacht kan je weer lekker door dromen van gitaartje
    20:24
    Ik
    Jij ook een fijn weekend.
    20:32

Dus bij deze mijn mening over deze verkoper bijgesteld. anderen hierboven hebben dus gelijk.

Banned

Standaard

Haha. Wat ik ook koop op marktplaats, ik vraag altijd om extra foto's waarbij bepaalde details worden uitgelicht. Zo bood iemand een vintage team aan van het tafelvoetbalspel dat ik speel.
    Ik vraag hem of hij een foto van de onderkant van de basis van die spelertjes wil sturen omdat je verschillende types hebt. Toen was het eerst van, dat gaat nu even niet want ik ben op vakantie. Krijg ik na een paar dagen een mail zonder foto's maar wel met de maat van de basis die hij zelf had opgemeten volgens hem.

Ja dan weet je wel hoe laat het is.

Member

Standaard

Dit vind ik ook niet OK.
    https://link.marktplaats.nl/m1210113014
    Is volgens mij een DIY pakket van minder dan €100,=.
    (Hoef je 'm niet meer zelf in elkaar te zetten)

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

nice, 5 delige Body, lak niet geschuurd of gepolijst en goedkope chinese Hardware maar wel met de hand in elkaar geschroeft, is wel 200 piek extra waard
    life sucks and then you die

Senior Member

Standaard

Voor dat geld bouw je hem bijna from scratch

gepost met Tapatrut.
    147-c Guitars

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door steeferdesteef Bekijk bericht
    Dit vind ik ook niet OK.
    https://link.marktplaats.nl/m1210113014
    Is volgens mij een DIY pakket van minder dan €100,=.
    (Hoef je 'm niet meer zelf in elkaar te zetten)
    Waarom is dat niet oke, hij zegt toch dat het een zelfbouw is en voor iemand die zelf niet kan schroeven lakken solderen of de onderdelen bij elkaar zoeken of er geen tijd of zin in heeft toch ook niet heel duur.

Of ie die 300.00 waard is kun je over van mening verschillen. Waarschijnlijk is de koper al geboren, al weet ie nog niet dat ie hem gaat kopen en wanneer.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten