Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1583 van 1797 EersteEerste ... 583108314831533157315811582158315841585159316331683 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 15.821 t/m 15.830 van 17961

Standaard

Als iemand geen eigen foto's op MP plaatst gaat bij mij al één alarmbel rinkelen. Deze verkoper is 5 jaar actief op MP en de gitaar of versterker is alleen op te halen dus nog geen reden tot paniek. Als je er met de verkoper niet uit komt daar hij geen extra info en foto's wil sturen gewoon niet kopen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    Als iemand geen eigen foto's op MP plaatst gaat bij mij al één alarmbel rinkelen. Deze verkoper is 5 jaar actief op MP en de gitaar of versterker is alleen op te halen dus nog geen reden tot paniek. Als je er met de verkoper niet uit komt daar hij geen extra info en foto's wil sturen gewoon niet kopen.
    Na 1 mailtje heeft ie gelijk 3 foto's gestuurd dus of er wat mis is, ik heb geen idee en er ook geen verstand van. Ik zie niet hoe ik ze hier kan plaatsen. op de foto van de achterkant van de headstok staat een stempel onder tuners EDR470EX misschien kunnen jullie daar iets mee.

Met vr gr
    Han

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    Mjah, soms ben ik ook wel lui hoor (vooral met computerspullen trouwens) en gebruik ik gewoon een google-foto. Maar inderdaad, uiteraard wel altijd gewoon extra info en detail fotos sturen als daar om gevraagd wordt.

Anyway, deze persoon heeft wel erg veel spul te koop staan maar aan de andere kant. Wie weet is het ook gewoon een impuls koper met zat geld

Member

Standaard

Deze verkoper wilde mij een gebruikte Line 6 Spider IV 15 watt voor €200,= verkoper. Hij zei dat hij er destijds zelfs €365,= voor had betaald en dat dit niet een gewone maar een veel betere Spider was. Hij stuurde me een link naar een youtube filmpje met "deze is het" Na anderhalve minuut film zegt de reviewer, these can be bought for $99,=. Ik wijs hem hierop waarop hij reageert met:" ja maar de mijne heeft (opsomming van de features van een Spider IV 15)... nu stop ik met deze discussie... Einde verhaal.

Standaard

Van die Ibanez gitaar heeft de verkoper inmiddels diverse foto's geplaatst dus dat ziet er legitiem uit. En wat betreft die Line 6 versterker mag een verkoper er voor vragen wat hij wil maar als koper heb jij de keuze of je daarmee akkoord gaat. Gewoon zakelijk houden.

Member

Standaard

Iedereen mag vragen voor zijn waar wat ie wil. Absoluut.
    Toen ik om foto's vroeg kreeg is als antwoord: Doe ik niet.
    Verder een slap verhaal in de advertentie en een foto van een 170 ipv 470.
    Twijfels...

Foto's zien er nu normaal uit. Waarom deed ie dan zo moeilijk?

Overigens geloof ik zijn verhaal nog steeds niet. Een Spider IV 15 voor €365,=?.
    Was nieuw gewoon iets van €100,= en dan is het toch echt misleiding.

Verkoper is gewoon erg onbeschoft als ik beleefd om info vraag. Ik heb geen interesse meer in zijn koopwaar.
    Laatst gewijzigd door steeferdesteef; 27 september 2017 om 18:49

Standaard

Is inderdaad niet erg handig van die verkoper, zo jaag je potentiële kopers dus weg. Het voelt voor jou niet goed, dan ook niet doen!

Member

Standaard

Misschien dat dit mannetje niet goed weet wat hij verkoopt. Het zou me niks verbazen als het een Spider IV 75 is ipv Spider IV 15. Maar ja, als je een foto van een 15 plaatst op MP, (is nu een andere foto, ook van internet) een link stuurt naar een filmpje over de 15 en via mail bevestigt dat het om een 15 gaat, wat denkt u dan?

Standaard

Eh, wat is het probleem nou eigenlijk... Of hij je nou wil belazeren of niet, het klinkt sowieso als een verkoper waarmee je/ik geen zaken zou willen doen dus dan is het toch gewoon klaar?

Member

Standaard

Is ook geen probleem meer.
    Laatst gewijzigd door steeferdesteef; 27 september 2017 om 21:24

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten