Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
... Waarom heb je 'm aangeschaft....ja waarom...???
Ach, ik heb het ook weleens gedaan. Als een gitaar maar goedkoop genoeg is (tientjeswerk) en 'potentie' heeft (goede klank en problemen ogen oplosbaar en je kunt dit zelf) kun je een leuke deal hebben. Een mooi leerproject en als het mislukt is er niet veel verloren