Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 16 van 17 EersteEerste ... 614151617 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 160 van 163

Discussie: Topdrummers

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ik weet niet wie Lars is.
    Ik gok deze:

"Meten is weten, gissen is missen"

Senior Member

Standaard

Djieezus..... het enige wat hij ooit goed gedaan heeft is met Connie Nielsen trouwen....

Standaard

ik snap dat Lars bashing niet helemaal...hij is zeker technisch gezien niet de beste drummer maar RTL en MOP zijn klassiekers, ook door zijn bijdrage.
    Maar goed on topic, ik vind Marco Minneman erg goed en zeker hier op het einde :-)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door duckman Bekijk bericht
    ik snap dat Lars bashing niet helemaal...hij is zeker technisch gezien niet de beste drummer maar RTL en MOP zijn klassiekers, ook door zijn bijdrage.
    Maar goed on topic, ik vind Marco Minneman erg goed en zeker hier op het einde :-)
    Marco Minneman is "The next best guy" oftewel hij heeft nooit bij een major label gespeeld, kan fantastisch technisch drummen en verder eigenlijk helemaal niets.

Standaard

Major label releases zeker wel, oa Joe Statriani, Steven Wilson e.d. maar ik snap wat je zegt, geen bandjes/song speler.

Marco Minneman is "The next best guy" oftewel hij heeft nooit bij een major label gespeeld, kan fantastisch technisch drummen en verder eigenlijk helemaal niets.

Senior Member

Standaard

Bull shit, Erik.
    Dus als je niet bij een major label ben je eigenlijk niets? Lulkoek.
    Ik moet een Nederlandse drummer nog vinden die net zo compleet is als Minnemann.
    Mijn all-time favorites zijn Jeff Porcaro en Steve Gadd, beide groove meisters en dat zie ik het liefste bij drummers,

Senior Member

Standaard

Ik ben tegenwoordig erg gecharmeerd van Dave Turncrantz. Kan heel klein spelen, maar ook erg groots, in een hele herkenbare stijl en is daarnaast ook een erg technisch begaafde drummer:

Banned

Standaard

Deze man is niet ondergewaardeerd maar heeft ook niet de waardering gekregen die hij verdient.

Standaard

"probleem" met Roger Taylor is dat ie in een band zat met Freddy Mercury en Brian May, dan is het lastig om nog meer in de spotlights te gaan staan. Maar ik denk dat hij als onderdeel van Queen och zeer gewaardeerd is, ook als zanger.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Deze man is niet ondergewaardeerd maar heeft ook niet de waardering gekregen die hij verdient.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten