Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 9 van 13 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 90 van 123

Discussie: Pinkpop

Senior Member

Standaard

Zag 'm voorbij komen op TV bij dat concert in Manchester. Was dat het zelfde optreden als PinkPop?
    Ik heb altijd wel respect voor mensen die, helemaal wanneer ze bekend staan om playback in ingestudeerde pasjes, met een akoestisch gitaartje het podium op gaan en volledig solo een optreden op zo'n podium verzorgen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Da Vinci Bekijk bericht
    Zag 'm voorbij komen op TV bij dat concert in Manchester. Was dat het zelfde optreden als PinkPop?
    Ik heb altijd wel respect voor mensen die, helemaal wanneer ze bekend staan om playback in ingestudeerde pasjes, met een akoestisch gitaartje het podium op gaan en volledig solo een optreden op zo'n podium verzorgen.
    Hij kan prima zingen, adequaat gitaar spelen, doet danspasjes, heeft blijkbaar n bepaald soort charisma, en werkt kneiterhard. Al dat gehaat is onzin.

Senior Member

Standaard

Bieber is echt wel een muzikant, hoor. Veel muzikaler dan de meesten die hier rondhangen. Ik denk dat zijn gestylede imago en het richten op een bepaalde doelgroep (gillende meisjes) uit zijn beginperiode voor velen een valse start was, daar kwam later nog zijn immense populariteit en het daarbij horende groeiende ego bij (neem het hem eens kwalijk...). Dat verbloemde wat hij eigenlijk is. En dat is een echte muzikale artiest met veel meer diepgang dan de meesten (willen) zien.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Senior Member

Standaard

Dat kan, dat je er niet van houdt. zijn laatste singles zaten IMO lekker in elkaar. Dik geproduceerd, commercieel, maar wel goeie liedjes. Over smaak valt verder natuurlijk niet te twisten.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Bieber is echt wel een muzikant, hoor. Veel muzikaler dan de meesten die hier rondhangen. Ik denk dat zijn gestylede imago en het richten op een bepaalde doelgroep (gillende meisjes) uit zijn beginperiode voor velen een valse start was, daar kwam later nog zijn immense populariteit en het daarbij horende groeiende ego bij (neem het hem eens kwalijk...). Dat verbloemde wat hij eigenlijk is. En dat is een echte muzikale artiest met veel meer diepgang dan de meesten (willen) zien.
    Inderdaad. Eens.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henri H Bekijk bericht
    't Is wel k*tmuziek!
    Tsja, dat kun je wellicht, als je toch je mening gaat geven over iets subjectiefs als muziek :P , toeschrijven aan je gebrek aan smaak Zijn laatste zoveel hitjes die ik toevallig ken omdat ik recent af en toe de autoradio aan heb staan, zijn erg goede popsongs. Maar ja, smaak he....

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Tsja, dat kun je wellicht, als je toch je mening gaat geven over iets subjectiefs als muziek :P , toeschrijven aan je gebrek aan smaak Zijn laatste zoveel hitjes die ik toevallig ken omdat ik recent af en toe de autoradio aan heb staan, zijn erg goede popsongs. Maar ja, smaak he....
    Heeft niks met GEBREK aan smaak te maken, ik durf het tegenovergestelde te beweren!
    Goeie muzikant, maar k*tmuziek, net als al die andere 13 in een dozijn popmuziek.
    Ed Sheeran, ook zo'n voorbeeld, hoewel ik daar iets meer respect voor op kan brengen.

Senior Member

Standaard

Bij Ed Sheeran speelt natuurlijk de gun -en aaibaarheidsfactor een grote rol. Hij presenteert zich sympathieker dan Bieber.
    Het grootste verschil is verder dat Sheeran muziek en teksten zelf schrijft. Bieber niet, die heeft een batterij en tekstschrijvers en producers nodig om met hits te komen.
    Wat dat aangaat is dat wat Sheeran doet knapper vind ik. Al worden we op de radio overspoeld met Edje, wat een verzadiging tot gevolg heeft op termijn.

Senior Member

Standaard

... en Kensington!

Gek word je daarvan, geen radiozender meer voor mij...

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten