En weer een update:
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
En weer een update:
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
Is dat zo bijzonder? Ik heb er ook geen last van en die hangt gewoon aan de VS one spot met de div collega's?
Ja, nooit over nagedacht. Bij mij zit de wah ook samen met een ander pedaal op 1 uitgang van de hb powerplant. Ik heb de wah wél gemod; true bypass met uitgangsbuffer zodat 'ie met de fuzz vriendelijk blijft.
Met een one spot maakt het niet uit, maar de transformator van de voeding zend straling uit die de inductor van de wah opvangt en voila; brom. Maar ik denk dat ze op jouw bord, Hulst, gewoon ver genoeg uit elkaar staan![]()
Update: Neunaber wet reverb en Seymour Duncan Palladium er af gehaald en de Catalinbread DLS MKIII terug geplaatst als extra drive/boost. Daarnaast is de whammy weer terug op mijn effecten plankie :-)
![]()
Sodemieter, ook een mooie verzameling. Heb je dat uitgebreide schakelding (midi wellicht?) echt nodig? Boss ES-8 zo te zien, wel fraai. De CAE Wah, Whammy en Mesa voorkeur delen we al. Haha.
PS: Wilde ook een PB sturen ivm de Mesa amps, zie privé verzoek.
Laatst gewijzigd door EBOUE; 23 april 2017 om 07:53
You can't be a vet. You rock too much.
Dank, dank :-) Of ik de ES-8 en midi echt nodig heb? Ik vind van wel, naast het gemak van één druk op de knop je gewenste effecten en (amp) instellingen actief komt het je toon ook ten goede door niet alle 8 effecten constant geschakeld te hebben. En nog veel meer praktische voordelen. Ik zou niet meer zonder kunnen. En als ik wel zonder moet dan zou ik kiezen voor een alles in één oplossing ipv losse pedalen :-)
Favorieten/bladwijzers