Heb ik wel, maar niet op mijn board. Die TSA is inderdaad een te gekke amp! Vooral met de boost aan vind ik hem erg vet!
Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10
Pre-gain bordje in wording, past precies.
![]()
Pre-gain bordje? Wil dat zeggen dat dit vóór de gain komt? Maar dit is toch de gain? Heb je er nog een bord naast?
Zo. Fuzz eraf, Wah eraf, Chorus eraf, Bogner Blue eraf, Boss RC20XL eraf, Rat erbij en Flint erbij. Past beter bij de stijl en de toon die ik zoek. Perfect voor surf, rock n roll, film noir en Texas shuffle. Het leek me makkelijk om alles op de voorste rij te zetten, dan struikel ik minder makkelijk en blijf het overzichtelijk. Iemand nog een Corona of een RMC kopen?![]()
Laatst gewijzigd door DannyFender; 1 februari 2017 om 16:23
Heb je een PM gestuurd, Tmms. Die MS-70CDR ziet er wel érg gemakkelijk uit met al die presets! Misschien ook nog eens op de kop tikken.... het houdt ook nooit op he, da gas.
Leuk ding idd, de mooiste effecten hebben brieke fabrieksinstellingen, riekt naar een complot, maar even met de instellingen rommelen en je hebt overtuigende geluiden. De flanger is overheerlijk, gebruik op het moment veel de Carbon Copy, lekker
.
Mijn trots ende mooiste bezit. Je hoort 'm niet maar hij zingt wel
.
Favorieten/bladwijzers