Een dubbele rat? Gaat dat niet rondzingen? Of gebruik je er eentje voor een licht overstuurde stand en eentje voor zwaar overstuurd?
Milko sluiten.
Een dubbele rat? Gaat dat niet rondzingen? Of gebruik je er eentje voor een licht overstuurde stand en eentje voor zwaar overstuurd?
Milko sluiten.
mooi bordje Steph! Maar ja, what else is new.... Ik moet heel erg wennen aan mijn Rat, er zit altijd wel een ruis in. Is dat normaal?
mijn bandje: www.piggyandtheperverts.nl
ik ga het binnenkort weer eens proberen. Ik speel wel met singlecoils, DeArmond 2k, misschien scheelt dat....
mijn bandje: www.piggyandtheperverts.nl
Neem de turbo rat. Die reageert nog meer op zijn fluit getrapt.
Milko sluiten.
Heb 'm van Mooer. Gekocht voor de standaard, tegenwoordig alleen nog maar in turbo-modus, lekker.
Mijn Pedalboard nu:
Gitaar--> Wah-TU2-Ehx Soul Food -> Box of Rock -> Marshall Tremolo ->MicroPOG -> Holy Grail -> Memory Boy -> Amp (Excelsior of Ibanez TSA15).
Bad Monkey is er af nu, na jaren dienst zin in wat nieuws, gevonden in de Soul Food.
![]()
Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10
Nee dit was tijdens het testenDe Bad Monkey heeft plaats gemaakt voor de Soulfood. Wah weet ik ook nog niet of ik die er op houd, gebruik hem zelden en zou ruimte kunnen scheppen voor 2 andere pedalen
![]()
Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10
Favorieten/bladwijzers