Vaste brug zal een wat moeilijk verhaal worden maar waarom is de naam Kramer Baretta nog niet gevallen?
Remork sluiten.
Vaste brug zal een wat moeilijk verhaal worden maar waarom is de naam Kramer Baretta nog niet gevallen?
Remork sluiten.
Laatst gewijzigd door Remork1970; 25 november 2016 om 16:06
Wie is die badgast met die kaketoe op z'n arm?
Remork sluiten.
Baretta - uit de jaren '70.......
Robin.
Net even kort poolshoogte genomen. Klein uurtje voor sluitingstijd maar kon het toch niet laten. Aanbod aan ESP's is gering maar toch even de E-2 horizon iii vastgehouden en dat was niet verkeerd. Morgen uitgebreid aan de tand voelen.
Verder wat Music man's waaronder een Petrucci maar van met name laatstgenoemde vind ik de hals te dun/niet fijn.
Alsof de duivel ermee speelt wilde ik vervolgens kort de Ibanez hoek induiken maar viel mijn oog op een avri 52 tele, zo'n nieuwe met de wat prettigere, lichtere kleur. Toch even vastgehouden en toen was het ineens sluitingstijd. Heerlijke gitaar maar ik kwam voor een superstrat toch...
Anyway, morgen vrolijk verder zoeken/testen.
Mja... Gooi hier maar een slotje op want TS is niet meer serieus te nemen...
Beide filialen van Tom Lee afgestruind en na een aantal ESP's, Jacksons, Music mans(men?), Charvels, PRS en zelfs Ibanezjes vastgehouden te hebben werd ik door een soort van magneet de Fender hoek ingetrokken. Even de Jim Root jazzmaster vastgehouden maar ook die wist niet te overtuigen, buiten de looks en het feit dat het een sig is trouwens. Gisteren had ik al even een 52 tele in de handjes en die heb ik, wegens het zeer goed bevallen, nog een keer opgepakt.
Einde vd rit lagen er 5 koffers met fonkelnieuwe 52's op de vloer en heb ik deze zo'n 3 uur(!) ge A-B't. Jullie raden natuurlijk al dat ik dus met een '52 tele onder de arm en een gigantische glimlach naar buiten ben gewandeld (na netjes betaald te hebben uiteraard).
Enorm gek verhaal weer maar ergens ook wel weer logisch en stiekem een beetje grappig. Ik denk dat een hoop van jullie ook wel kunnen relativeren hiermee; je pakt een gitaar op en het voelt in één keer goed, soort magische click. Ik had mezelf in de maling kunnen nemen door een horizon of iets anders te kunnen kopen maar dan had die 52 blijven knagen natuurlijk...
Iedereen bedankt voor de adviezen en gezelligheid. Deze jongen gaat weer even verder met de plakkerigheid wegspelen van die geweldige boomstam van een hals, love it!
Tele staat overigens niet in drop C of B gestemd![]()
Oh, maar het één sluit het ander helemaal niet uit. Je hebt nog steeds geen superstrat.Maar... Als geluid toch in de vingers zit, dan kan je die '52 tele toch helemaal als een superstrat laten klinken, onie dan.
![]()
Hahaha, dit verbaast me niks: ik ken je langer dan vandaag! Tof man dat je een heerlijke Tele hebt gevonden! En nu spelen, zo hard als je kan en laat HK op zijn grondvesten trillen!!!!
p.s.
Ik verwacht natuurlijk wel wat mooie foto's van je nieuwe lief!
Heeft het vrouwtje veel hoofdpijn gehad de laatste tijd? Spullen zijn belangrijk. Alleen vanaf een bepaald kwaliteitsniveau maakt het allemaal niet zo veel meer uit. Mahonie of Elzen, je hoort verschil als je goed luistert. Een goede gitarist kan uit elke redelijke gitaar de toon halen die hij in zijn kop heeft.
Steve Vai zal net zo goed klinken met een RG als met een JEM.
Milko sluiten.
Favorieten/bladwijzers