Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 9 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 82

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Als ik zo zie waar de voorkeur inmiddels naar uit gaat, heeft niet iedereen hetzelfde beeld bij een superstrat. Voor mij is dat toch minstens en body in de vorm van een strat. (SSH, HSH, HH of H doet er niet toe) en eigenlijk ook een Floyd of zoiets.
    Ja dat ook mijn beeld van een superstrat.
    Ik was er vroeger nooit van. Alleen maar Les Pauls/ En nog, heb er 7 of 8 maar niet alleen meer. Inmiddels ook wat superstrats erbij de laatste 5 jaar. Een MIII, U2, HM Strat en Gunslinger.
    My Róisín Dubh is my one and only true love

Standaard

Hoe duidelijk wil je het hebben?

Dit is een superstrat

Fijn als mensen weten waar ze over praten.
    Gitaar naar keuze -> 3 meter kabel -> versterker

Soms op smaak gebracht met één of meerdere effecten naar keuze.

Senior Member

Standaard

Warmoth hoort ook wel in dat rijtje thuis.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht

Voor de topicstarter: Is assemblage niet een idee? Dan kun je dat bij elkaar zoeken wat helemaal naar je wensen is en kost vaak minder dan fabrieksgitaren.
    Nee, dat gaat niet helemaal op hier in China. Daarnaast is het voordelig in HK dus daar wil ik mijn voordeel meedoen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Als ik zo zie waar de voorkeur inmiddels naar uit gaat, heeft niet iedereen hetzelfde beeld bij een superstrat. Voor mij is dat toch minstens en body in de vorm van een strat. (SSH, HSH, HH of H doet er niet toe) en eigenlijk ook een Floyd of zoiets.
    De PRS zie ik niet als superstrat hoor, gewoon een mooie gitaar. De ESP mirage is een typische superstrat en ook daar ga ik naar kijken

Senior Member

Standaard

Ga je nou eens Ibanez bekijken/bespelen?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Ga je nou eens Ibanez bekijken/bespelen?
    Ben nu op weg naar HK en sluit niets uit!
    Moet wel zeggen dat ik Ibanez het minst 'swagger' vind van de genoemde merken
    Onderbuik zegt momenteel ESP of PRS.

Senior Member

Standaard

Dude! Heiligschennis! Ik zou nu kunnen 'pareren' met iets over metalcore en echte metal maar ik doe het niet

Anyway, succes! HK zelf paar maanden gewerkt en was gevraagd daar te werken, maar toch maar niet gedaan ivm 2 lieve, oude katten die ik niet in een vliegtuig wou vervoeren haha.

Wat doe jij daar?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Dude! Heiligschennis! Ik zou nu kunnen 'pareren' met iets over metalcore en echte metal maar ik doe het niet

Anyway, succes! HK zelf paar maanden gewerkt en was gevraagd daar te werken, maar toch maar niet gedaan ivm 2 lieve, oude katten die ik niet in een vliegtuig wou vervoeren haha.

Wat doe jij daar?
    Haha, metalcore en groove metal is toevallig iets waar momenteel veel naar luister en zodoende de behoefte om daar ook wat van te spelen. Ik speel hoofdzakelijk blues rock, classic rock en oudere metal maar gewoon zin in wat nieuws/moderns.

Ibanez staat voor mij vaak op 1 lijn met Vai en Satriani en alhoewel dat virtuozen zijn heb ik daar echt 0,0 mee. Zit een beetje tussen m'n oren; my loss...

Ik werk voor een grote club uit de VS en doe manage de operatie voor hen in China: sourcing, purchasing, logistiek, QC en personeel. Aardig gevarieerd en een leuke job.

HK is waanzinnig, lijkt mij geweldig om er daadwerkelijk te wonen ipv om de hoek.
    Laatst gewijzigd door Sinner1980; 25 november 2016 om 06:57 Reden: Fout

Senior Member

Standaard

Oh dacht dat je daar woonde? Waar dan? Laat me raden Shenzhen?

En het zit idd tussen je oren hoor, de halve metal core wereld speelt op Ibanez. Tsjek nou maar die RGD serie, of MTM2, of signature modellen of zelfs de RGA, of gewone RG Prestige of Premium.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten