Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 592 van 622 EersteEerste ... 92492542582590591592593594602 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.911 t/m 5.920 van 6220
    Junior Member

Standaard

De switch geeft 15dB extra gain, waardoor je snel meer door de mix heen komt. Doet hetzelfde als een booster pedaal eigenlijk, maar het geeft ook een iets helderder klank naar mijn idee.
    Handig, ja. Echt nodig, nee.
    De coiltap zit op de volume pots.
    Misschien dat ik in de toekomst een draaischakelaar monteer. Hoewel het meer is dat ik visueel eigenlijk gewend ben dat er normaal op die plek een draaiknop zit. Er zijn immers legio gitaren die een switch op de body hebben en daar hoor je ook niemand over.
    Voor mij geen prio 1 iig :-)

Junior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henri H Bekijk bericht
    Ziet er mooi uit, met name de body.
    Ik vind het dan wel weer jammer dat er op de plek waar normaliter een tone-pot zit, nu een coiltap-schakelaar zit, maar als het voor jou werkt prima toch?
    Wat houdt het actieve circuit in? Krijgen de elementen extra power, net als bij EMG's en Blackouts?
    Standaard
    De switch geeft 15dB extra gain, waardoor je snel meer door de mix heen komt. Doet hetzelfde als een booster pedaal eigenlijk, maar het geeft ook een iets helderder klank naar mijn idee.
    Handig, ja. Echt nodig, nee.
    De coiltap zit op de volume pots.
    Misschien dat ik in de toekomst een draaischakelaar monteer. Hoewel het meer is dat ik visueel eigenlijk gewend ben dat er normaal op die plek een draaiknop zit. Er zijn immers legio gitaren die een switch op de body hebben en daar hoor je ook niemand over.
    Voor mij geen prio 1 iig :-)

Senior Member

Standaard

Oh, da's wel handig misschien. Die boost-feature zit ook op sommige MusicMan (en vermoedelijk op wel meer merken) gitaren.
    Ik gebruik zelf een RC Booster daarvoor, gaat ook prima.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door richwoodplayer Bekijk bericht
    Je kunt er nu een van hemzelf kopen
    "Meten is weten, gissen is missen"

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Haha, dat gaat over zijn Bc Rich, niet helemaal mijn ding.. Ook een klein beetje buiten budget
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

Senior Member

Standaard

Lelijk ding, kan me niet voorstellen dat er iemand is die 60k neerlegt voor die gitaar. Zou slash geld nodig hebben?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Lelijk ding, kan me niet voorstellen dat er iemand is die 60k neerlegt voor die gitaar. Zou slash geld nodig hebben?
    Kennelijk was het ding in het bezit van een roadie. Slash zal wel goed in de slappe was zitten. Als ik hem was zou ik hem terugkopen, handtekening op zetten, onder pissen en opnieuw verkopen. Levert ie nog meer op.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren .
    147-c Guitars

Standaard

Na een echte haat liefde verhouding met de les paul, ging ik toch maar weer eens op zoek naar een grommend beest!

Ik heb alleen nog maar in het bezit geweest van epiphones. 2000+ Euro vind ikzelf teveel voor een gitaar.

Ik heb me altijd laten vertellen dat de lager geprijsde Gibsons vreselijk afgewerkte gitaren zijn en dus keek ik er ook niet naar.

Tot ik deze probeerde, een tribute 50's honeyburst. Ik was meteen verkocht, en deze blijft voor altijd. Mooi afgewerkt, zowel de lak als de frets als, ja alles dus. Mooi werk Gibson voor die prijs.

Ik heb nu dus een echte gibson in huis die gromd als een T-rex. Grommen T-rexen eigenlijk?

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk

Senior Member

Standaard

Leuke gitaar, gefeliciteerd!
    Haat/liefde blijft...wedden? ☺

Senior Member

Standaard

Ik moet zeggen dat ik inmiddels zo lang in mijn liefde-fase zit dat het op houden van gaat lijken.

Heeft drie jaar geduurd

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten