Nieuwe update:
Verzonden vanaf mijn Nokia 3310 met Swaffeltalk
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
Mooi board!
Wat me opvalt is dat er zo weinig mensen een chorus op een board hebben.
Zou naast delay het enige zijn wat ik nodig heb....loop ik 20 jaar achter of zo? 😀
Edit: De mobius in bovenstaande is natuurlijk wel een modulatie pedaal...maar toch, in zijn algemeenheid...
Laatst gewijzigd door D3nnis; 26 augustus 2016 om 17:22
Een chorus is voor mij ook een must-have. Die zal ik altijd hebben.
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
Same here. Chorus is sowieso mijn favoriete modulatie effect![]()
Strak en fraai bordje. Die EP-Booster heb ik sinds kort ook, evenals de Mercury maar dan de MB2. De Fulldrive is minder mijn ding, maar de SS Drive en de Suhr Koji wel. Al met al een impressive arsenaal.![]()
Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.
Dank voor alle complimenten!
Vooraan zit een looper. Die gebruik ik voornamelijk. Direct links van mijn wah zitten 2 schakelkastjes waarmee ik de Strymon pedalen bedien. Maar ook de strymons staan in de loop.
De compressor (Suhr Koji), wah en de booster staan niet in een loop/looper, de rest wel.
Hangen de Strymons nog met midi aan elkaar?
Favorieten/bladwijzers