Betere vraag dan: ooit vergeleken met een WH-10?
Okee interessant om te lezen wat anderen met dat apparaat doen of deden . Ik gebruik hem altijd als ik met platen mee speel aangevuld met twee extra pedaaltjes in de programmeerbare effect loop waar ik dankbaar gebruik van maak
Als ik nog live zou spelen dan zou ik ook die set up gebruiken
Ik gebruik bij al mijn overstuurde geluiden ook de compressor . Voor overstuurde slaggeluiden en licht overstuurde lead geluiden gebruik ik altijd de overdrive als basis en voor de zware lead geluiden meestal de distortion
Kaal vind ik die distortion overigens vreselijk klinken maar in combinatie met onder andere de compressor kun je een geweldige leadsound maken
Laatst gewijzigd door Brad; 23 augustus 2016 om 11:25
Met je gewicht druk zetten op het einde van het pedaal (silent switching). De Boss Wah gaat morgen helaas retour :-( Er zit een lichte kraak/knars in de potmeter en dus op beiden wah settings. Ik heb dit wel eens eerder met een Boss pedaal gehad maar niet na klein vier weken!? Verder een prima wah maar de potmeter zal een niet al te beste zijn, of ik heb een maandagmorgen modelletje gehad. Ik heb mijn Ernie Ball Wah weer terug geplaatst, blijft ook een heel fijne wah (discontinued).
Zonde van de Boss Wahik heb eens een korte tijd een Boss FV-500H volumepedaal in bezit gehad, maar die heb ik ook direct terug gedaan. Ok zo'n kraak/knars in die potmeter... weet niet of dit verband heeft met elkaar maar goed...
Maar goed, na onverwachts een weekje extra gewerkt te hebben in de vakantie, en dus ook onverwachts wat extra centjes te hebben verdiend, heb ik mooi besloten om er geen gitaar van te kopen maar mn pedalboard te upgraden! Ik heb een Pedaltrain Junior besteld met Carl Martin Pro Power V2 voedingIk heb nogal behoorlijk OCD (zelfs een zeker fulltone pedaal is mijn favoriete pedaal), en kick erg op een superstrak pedalboard
. Tot nu toe heb ik het altijd gered met een krap ding waarop de kabels over door elkaar liepen, en met een oud harley benton powerplant jr voedingkje die haast uit elkaar viel, en net niet mooi onder mn gator pedalboardje paste...
Zodra ik mn board klaar heb zal ik hem eens uploaden hier!
Zou goed kunnen dat je hetzelfde 'probleem' had. Het klinkt alsof er vloeistof in de potmeter zit, niet een echt kraak van slijtage maar een knarsend/slurpend geluid. Wel jammer want de wah werkt en klinkt verder prima. Maar je gaat je er toch snel aan irriteren :-/
Favorieten/bladwijzers