laat maar ik drink geen alcohol, frisje is ook prima
eindelijk valt het kwartje
ik kom hier toevallig kijken omdat ik een topic zag over rapporteerknop met meer dan 200 reacties dus dacht WTF is hier aan de hand, en jawel brad is er weer bij en speelt de vermoorde onschuld.
als dit topic in offtopic stond dan zou het groepje wel wat groter zijn, vergeet niet dat veel mensen brad ondertussen op de negeerlijst hebben staan.
klopt het trouwens dat brad eerst bricker was? dat wordt geregeld gezegd, ik betwijfel het, de dubbele spatie rond komma's in brad zijn posts deed bricker niet en die was veel grover in de mond, meer recht voor zijn raap terwijl brad alles via omwegen doet.
dat was trouwens ook iemand die van pmen sturen hield, maar dat is de enige overeenkomst die ik kan vinden.




Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers