Ik heb het vermoeden dat het plaatje van Jutter, een soort van flexibele grote kolomboormachine met voetbediening een reactie was op de Behringer post van mij die ervoor zat.
Overigens was die Behringer post een reactie op de openingspost.
Die openingspost was redelijk sumier:
"Goeie chorus"
"Linkje"
Ofzo was het.
Vond het nou niet echt een spectaculair pedaaltje en ben van mening dat die Behringer beter uit de test komt, afgaande op alleen het YouTube filmpje.
147-c Guitars
Je kan het woord groepje vervelend vinden. Wellicht omdat het een georganiseerd iets zou kunnen impliceren en dat is in dit verband idd niet aan de orde.
Ik gebruik persoonlijk het woord groepje voor dit doorlopende gezeik met brad ook en dat is zonder dat ik dat georganiseerde bedoel. Wat ik ermee bedoel is dat het steeds hetzelfde zeer kleine aantal forumleden is dat maar blijft reageren op zooi die ze ook gewoon zouden kunnen negeren.
In dit onderwerp is het qua groepje geen heel ander beeld dan in het overgrote deel van de ellende die wij hebben moeten verwijderen de afgelopen tijd.
Er wordt tegen brad gezegd dat hij dit onderwerp als spiegel zou kunnen gebruiken.
Daar ben ik het hartgrondig mee eens. Alleen verwacht ik dat niet van brad. Het zou kunnen zijn dat hij daar de wil niet voor heeft, maar ik vermoed al langer dat hij er gewoonweg de capaciteiten niet voor heeft.
Echter... jij (en de rest van het groepje) zouden dit onderwerp evengoed als spiegel kunnen gebruiken en ik schat jullie hoger in dan brad. Al doen jullie met dat hardnekkig blijven reageren op dat mannetje wel je best om die inschatting te weerleggen
.
Alpha Robot ... Brass Happy Punk Rock.
https://alpha-robot.nl
thought 14: “Poor octopus — eight arms, but no hands. F— you, God!” (Matt Spencer)
Fakking hell, zijn jullie nog steeds zo geobsedeerd door Brad? Ik heb de naam dat ik altijd reageer, en dat ook blijf doen, maar ik geef me gewonnen. Jullie zijn daar nog veel beter in dan ik.
Laat hem, we zijn er toch wel achter dat hij het nooit op zichzelf zal betrekken? Of hij dat nou bewust doet, of dat het een psychische oorzaak heeft, dat boeit niet. Gelijk krijg je toch niet, hoe goed je ook beargumenteert. Dus steek je energie ergens anders in.
Ach, een beetje reuring in de tent... Ik heb me prima vermaakt hoor, waarvoor dank, ook aan Brad! Het is je weer gelukt jong en je hebt het ironisch genoeg niet eens door.
De reacties erna zijn ook zo ongelooflijk voorspelbaar. De rook is wat opgetrokken en dan komen de reacties, de één nog heiliger dan de paus als de ander. Maar wel reageren, toch nog een beetje geobsedeerd.
edit: Ik moet nog steeds smakelijk lachen om het woord 'groepje'.
Ik begrijp overigens dat je op onzinnige topics niet mag reageren? Waarom er dan geen slotje op? Dan doen ze op andere fora wel hoor, ter voorkoming van reacties.
Laatst gewijzigd door Brum; 15 augustus 2016 om 10:48
Brum ik ben echt blij , hoe zielig het ook is dat dit gedoe jou genoegdoening schenkt en jou getroebleerde geest blijkkbaar enige verlichting brengt . Zeg Wilson je hebt helemaal gelijk joh die gozer weet niet van ophouden helemaal geobsedeerd![]()
Laatst gewijzigd door Brad; 15 augustus 2016 om 10:56
Je hebt helemaal gelijk Brad! Echter, het lijdend voorwerp in deze, dat is niet ik.![]()
Je mag prima op onzinnige topics reageren. Alleen niet met onzinnige posts waarin je eigenlijk alleen maar het topic (of de topic starter) als onzinnig bestempeld en dergelijke.
Er gaat niet bij voorbaat een slotje op, omdat er misschien wel mensen zijn die het niet onzinnig vinden. Dan komen er reacties en blijft het onderwerp een tijdje lopen. Als er geen reacties komen (en kennelijk iedereen het onzinnig of oninteressant vindt) dan zakt het vanzelf weg. Of je ziet het op zijn minst niet steeds weer dik gedrukt staan.
Slotje is dus nergens voor nodig.
Eigenlijk een beetje hetzelfde als bij brad. Als je niet reageert, is er geen mod-actie nodig... je kan het dus helemaal bij jezelf houden.
Oh ja... en als je iets zó aanstootgevend onzinnig vindt dat je écht denkt dat er een acute mod-actie nodig is, dan kan je rapporteren. Zo hoef je het onderwerp of de post in kwestie totaal niet de eer van een openbare reactie te gunnen. Mooi toch?
Alpha Robot ... Brass Happy Punk Rock.
https://alpha-robot.nl
thought 14: “Poor octopus — eight arms, but no hands. F— you, God!” (Matt Spencer)
Pimmetje, in de ideale situatie heb je helemaal gelijk.
Favorieten/bladwijzers