-
14 augustus 2016, 22:57
#11
Dat is Brum die me herhaaldelijk voor narcist heeft uitgescholden en ik zou ook nog eens even kijken waar ik allemaal openlijk voor uitgescholden ben
Ik zou stront in mijn bek hebben , en meer van dat soort platte zaken . Dat word door het clubje allemaal normaal gevonden vind je het gek dat ik dan spreek over hypocrisie
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers