Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
Omdat mensen heel goed doorhebben dat ik een outsider ben . Het andere uiterste zijn mensen die als een soort heilige huisjes beschouwd worden
Mensen kijken wel uit om die te gaan zitten intimideren uit angst persona non grata te worden hier
Heb je mij ooit wel 's bijval zien zoeken, Brad? Ik heb geen kliekje of trollsquad of weet ik het nodig om m'n mening te geven. Het is allemaal wat je zelf wilt lezen. Maar ik ga verder geen moeite doen, je bent niet te bereiken. Ik heb ook wel 's een handreiking geprobeerd, lukte ook niet. Ergens houdt het dan gewoon een keer op.

Overigens kom je echt over als een Don Quichotte, dat vecht tegen denkbeeldige heilige huisjes. Ik wens je er veel succes mee.