Heb je mij ooit wel 's bijval zien zoeken, Brad? Ik heb geen kliekje of trollsquad of weet ik het nodig om m'n mening te geven. Het is allemaal wat je zelf wilt lezen. Maar ik ga verder geen moeite doen, je bent niet te bereiken. Ik heb ook wel 's een handreiking geprobeerd, lukte ook niet. Ergens houdt het dan gewoon een keer op.
Overigens kom je echt over als een Don Quichotte, dat vecht tegen denkbeeldige heilige huisjes. Ik wens je er veel succes mee.




Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers