Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 25 van 32 EersteEerste ... 152324252627 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 241 t/m 250 van 311
    Senior Member

Standaard

Maakt inderdaad heel weinig tot niets uit, behalve cosmetisch. Ik heb al zoveel elementen gewisseld in meerdere gitaren, f- spaced en Gibson afmeting, echt geen verschil. Of de snaar nou iets van z'n zijkant signaal afgeeft, of recht erboven, het maakt echt niet uit.

Senior Member
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers

Standaard

okay so I'm a nitpicker...
    een aap die wel bananen eet speelt vals

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MikeD Bekijk bericht
    okay so I'm a nitpicker...

Mwah, als je een element wilt kopen en je hebt de keuze om de juiste spacing te kopen, zou ik dat ook doen.
    Als je een element hebt liggen met de verkeerde spacing, dan zou ik niet schromen om die erin te douwen.

Senior Member

Standaard

Om nog even op Rosenau uit Bolsward terug te komen;misschien is het geen raar idee om daar eens te kijken als je een les paul zoekt maar de gangbare(n)niet fijn vind spelen.Zijn eigen model heeft nogal wat weg van een lp.Hij maakte ze in diverse hout combinaties.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EdJ Bekijk bericht
    Om nog even op Rosenau uit Bolsward terug te komen;misschien is het geen raar idee om daar eens te kijken als je een les paul zoekt maar de gangbare(n)niet fijn vind spelen.Zijn eigen model heeft nogal wat weg van een lp.Hij maakte ze in diverse hout combinaties.
    Dat is een raar idee:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom1984 Bekijk bericht
    Maar mijn budget, de epi reeks speelt echt niet fijn. misschien eens een jaar of 5 sparen voor the real deal.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk

Senior Member

Standaard

Ja,dán is het een raar idee.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Mwah, als je een element wilt kopen en je hebt de keuze om de juiste spacing te kopen, zou ik dat ook doen.
    Als je een element hebt liggen met de verkeerde spacing, dan zou ik niet schromen om die erin te douwen.
    Precies. Zo kom ik ook aan wat f-spaced humbuckers en 'gewone'. Om ze vervolgens allemaal in andere gitaren te proppen. Zonder gein, het is volgens mij om het even qua prijs, dus ja, dan zou je inderdaad kunnen kijken naar f-spaced of niet.

Moderator

Standaard

Ik zie het even niet zitten om 13 pagina's door te lezen maar op zich is 'sparen voor the real deal' niet zo gek in dit geval. De halzen van Gibson zijn in mijn ervaring heel anders dan die van Epiphone. Ik heb zowel oudere Koreanen als moderne Chinezen en alles daartussen wel eens bespeeld en meestal waren die Epi's uitgerust met relatief smalle, maar dikke D shaped halzen. Speelt niet makkelijk, al went het wel (of niet natuurlijk). Bij Gibson is er veel meer variatie.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Ik moet ook maar weer eens op wat USA Gibsons spelen, want da's al weer even geleden. Laatst wel op een Greco gespeeld die een tijdje bij mij gelogeerd heeft en me weer naar Les Paul land heeft terug gelokt. Ik zou wel eens wat soundbites willen horen van de verschillende LP's die hier op GN rondzwerven.

Senior Member
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ik moet ook maar weer eens op wat USA Gibsons spelen, want da's al weer even geleden. Laatst wel op een Greco gespeeld die een tijdje bij mij gelogeerd heeft en me weer naar Les Paul land heeft terug gelokt. Ik zou wel eens wat soundbites willen horen van de verschillende LP's die hier op GN rondzwerven.
    van welk jaar was die Greco en hoe beviel die???
    een aap die wel bananen eet speelt vals

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten