Hoe bedoel je kwats? Als ontwikkelaar ontwikkel je toch voor systemen? Die dingen zijn wat ze zijn.

Ik ken het niet anders, je bedenkt iets en dan ga je testen op systemen en software, vaak browsers. Je kan wel boos worden dat die systemen geen rekening met jou skills houden maar dat is de boel omdraaien, jij bent er voor hen, zij niet voor jou.
Of begrijp ik dat verkeerd?