Op een Mac HOEF je niks te doen.
Ik heb altijd PC gedraaid maar bij Vista zei ik ho, enough. Elke week een update om de gaten van de vorige updates te dichten...
Tis niet alleen dat je niks mag of hoeft, je KAN ook niks, dat is ook weer waar.
Op een Mac HOEF je niks te doen.
Ik heb altijd PC gedraaid maar bij Vista zei ik ho, enough. Elke week een update om de gaten van de vorige updates te dichten...
Tis niet alleen dat je niks mag of hoeft, je KAN ook niks, dat is ook weer waar.
Favorieten/bladwijzers