Met een superstrat bedoelde ik m'n luke. Ik heb vakantie en afgelopen weekend veel borrels gehad. 🙈
Ik heb inmiddels 3 les pauls gehad en echt op geen enkele heb ik het volgehouden. Deze heeft het het langste uitgehouden.
Ik zeg nu prs, maar dat kan als ik hem test evengoed tegenslaan. Een tele misschien, maar of ik daar grommend geluid uit ga krijgen? Ik lees dat de prs se 22 custom modderiger klinkt en de 24 opener. Ik zal het binnenkort wel gaan merken zeker.
De les paul wordt dadelijk opgehaald.
Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk
Ben benieuwd wat het wordt, staar je niet blind op prs, wat je moet liggen is die platte hals. Hou je van een c-vorm en ben je dat gewend, gaan prssen je tegenstaan.
Ik was sneller aan m'n PRS gewend dan aan m'n Gibson, maar dat is persoonlijk.
En toch denk ik nog steeds dat eerder genoemde Double Fat Telecaster met mahoganie body en maple top wel eens iets voor je kan zijn.
Noooooooooooooooooooooooooooooooooo
Geheel mee eens. Ik vind PRS gitaren echt juweeltjes, maar die halzen kan ik écht niet aan wennen.
Voor de TS: amps waar strats al vrij snel VET en DIK op kunnen klinken zijn VOX versterkers. Wel even goed de tijd nemen om de toon in te stellen.
Marshall en strat vind ik niet zo'n combinatie, tenzij het een oudere Marshall is.
Fender amp en strat klinkt super, maar IMHO blijft er in een rockbans weinig van over (tenzij je een goede geluidsman hebt).
En..... Sinds ik Suhr V60 LP elementen in mn strat heb, is het geluid ook veel dikker geworden. Ideale elementen voor ROCK! niet geschikt voor de "twang" met belletjes.
Verzonden vanaf mijn Nokia 3310 met Swaffeltalk
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
Favorieten/bladwijzers