Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 750

Threaded View

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door motorhan Bekijk bericht
    Als het om de busjes van het afdekplaatje gaat, dan kun je er van de onderkant uit bij. dan kun je de busjes er onder tegen aan lijmen met seconden lijm. je kan de schroeven zo hard aan draaien als je wilt want het busje komt er nooit doorheen.

waar je ze verder wilt gebruiken weet ik niet dus ook niet of je daar ruimte hebt om het busje van onderen aan te brengen.
    Jij bent écht goed zeg ! Weet jij wel eens ergens géén oplossing voor ??? Of ben je metaalbewerker of gitaarbouwer of zo ?

Voor het afdekplaatje is dat een handige oplossing ! Ik kan er zelfs gewoon een boutje onder lijmen; dat zit minder in de weg als een rivetje van bijna 1 cm. En dat plaatje hoeft eigenlijk bijna nooit meer los. Het gat zit er alleen om de pickup met de volumeknop en de output te kunnen verbinden, en om ooit als het nodig is iets te vervangen of te repareren.
    De andere verzonken M3 rivetjes zijn om het plaatje waarin de output jack zit in de gitaar te schroeven. Daar kan ik van buiten af niet bij. En voor de strap button bij de hals heb ik al een verzonken M4 rivetje. Die aan de andere kant kan gewoon door een gaatje door het staal in het hout worden geschroefd.
    Laatst gewijzigd door The Crash Cowboy; 10 april 2016 om 14:12

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten