Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1405 van 1797 EersteEerste ... 40590513051355139514031404140514061407141514551505 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 14.041 t/m 14.050 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Niet alleen de Stafhorst sticker maar vooral door die 100 sticker, dat doen ze allang niet meer, geloof ik het wel.
    Maar nooit uit de case geweest, die moet die ook nieuw zijn en case candy erbij lijkt me.
    Ik kan me nog een MM review herinneren, tegelijk met een Gibson ES (rond '84) en de recensent gaf de voorkeur aan de Tokai, vooral omdat de Gibson pickups te onbehouwen waren.
    Ik denk dat je zelfs voor rond de 1000 nog spekkoper bent. Wel even goed kijken of alles recht en niet getordeerd is
    Midden jaren 80 les Pauls hadden een 50,60,70,80 en 100 sticker hoor. Wat dat betreft is het wel geloofwaardig wat die es betreft. Maar ik vraag me echt af of staffhorst tokais verkocht in die tijd.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Midden jaren 80 les Pauls hadden een 50,60,70,80 en 100 sticker hoor..
    Dat zeg ik toch? Niet alleen Les Pauls en niet alleen Tokais, het was common Japan het modelnummer op te plakken.

Wie weet wat Staffhorst allemaal wel of niet verkocht? Grote zaak hoor, verkochten van alles, ook veel Japans.

Senior Member

Standaard

Maar ik vraag me echt af of staffhorst tokais verkocht in die tijd.
    Ik zag in die jaren behoorlijk veel Tokai's staan bij Stafhorst.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nellyrocks Bekijk bericht
    Er wordt anders serieus op geboden
    Serieus bieden op Marktplaats is net zoiets als echte liefde in een bordeel....... zeldzaam

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Feter Bekijk bericht
    Ik vind nog steeds dat ze bij marktplaats net als bij Ebay met een rating systeem moeten gaan werken.
    En dan bijv. kunnen waarderen op communicatie, verzending, betaling (ook als koper ge-rate kunnen worden) en een algemene rating of iets in de richting van product.
    Marktplaats is eigendom van Ebay, maar ze hebben wel door dat wij in Nederland meer van het schemergebied houden. Een splinternieuwe fiets voor 100 EUR kopen en over werkkampen beginnen als je schuurtje is leeggehaald. Technische problemen met de auto? Zet 'm maar snel op Marktplaats.

Midden jaren 80 les Pauls hadden een 50,60,70,80 en 100 sticker hoor. Wat dat betreft is het wel geloofwaardig wat die es betreft. Maar ik vraag me echt af of staffhorst tokais verkocht in die tijd.
    Had toch wat met de originele prijs te maken, dacht ik. Model 60 kostte 60.000 YEN, model 100 kostte 100.000, toch?
    Moet nog ergens folders hebben uit die tijd.

Senior Member

Standaard

Nouja, zolang de prijs en het modelnummer overeen komen maakt het niet uit waar de sticker aan refereert.
    Toen de crisis in de jaren tachtig toesloeg verlaagden ze de specs van de modelnummers zodat het nog gelijk kon lopen met de Yen prijs, de reden waarom een Tokai 100 van nu een totaal andere gitaar is dan een 100 uit begin 80,

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Serieus bieden op Marktplaats is net zoiets als echte liefde in een bordeel....... zeldzaam

Marktplaats is eigendom van Ebay, maar ze hebben wel door dat wij in Nederland meer van het schemergebied houden. Een splinternieuwe fiets voor 100 EUR kopen en over werkkampen beginnen als je schuurtje is leeggehaald. Technische problemen met de auto? Zet 'm maar snel op Marktplaats.

Had toch wat met de originele prijs te maken, dacht ik. Model 60 kostte 60.000 YEN, model 100 kostte 100.000, toch?
    Moet nog ergens folders hebben uit die tijd.
    Klopt, de nummers stonden voor de prijs x 10000 in yen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Serieus bieden op Marktplaats is net zoiets als echte liefde in een bordeel....... zeldzaam .
    Ik struin regelmatig MP af, en niet alleen met aandacht voor gitaren, versterkers of amps. Hierbij zie ik regelmatig biedingen die mijn wenkbrouwen doen fronzen. Tuurlijk, als verkoper zou je graag hogere biedingen op je mooie spulletjes willen, maar zo zeldzaam als liefde in een huize van plezier, nee dat deel ik niet.

Senior Member

Standaard

Klopt, de nummers stonden voor de prijs x 10000 in yen.
    Niet perse. Als er een kleine prijsstijging plaatst vond werd er echt niet gelijk een nieuwe folder geschoten, dan werd daar alleen de prijs in aangepast voor het volgende jaar bijvoorbeeld Fender thinline 65, price 70.000 yen.

Senior Member

Standaard

Lesje "herken een Chibson" :

Senior Member

Standaard

Wees gewaarschuwd..al 1 dag actief op MP

http://link.marktplaats.nl/m1010340339

en lijkt teveel op

http://www.kijiji.ca/v-guitar/pentic...ationFlag=true
    It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten