Ik vind hem wel koddig.
Ik vind hem wel koddig.
Kwam naar dit topic vanwege deze ad. Ben op zoek naar een mooi es gitaar en kan maar niet wennen aan epiphone headstock, hoewel dat naturulijk niet moet uitmaken. En zodoende beetje browsen en op een tokai geattendeerd,markplaats checken, et voila, maar ja, 30 jaar in koffer,nooit gebruikt, ik weet het niet..
Die Tokai is wel mooi zeg!
Die tokai is hele mooi maar dat hij 1,5 jaar actief is en de bonnetje nog heeft roept wel vraagtekens op...
Volgens mij is deze advertentie eerder in een ander topic ontmaskerd als fake.
Er wordt anders serieus op geboden
prut...
Dat zegt helaas natuurlijk ook niet altijd iets.
Ik bied soms ook weleens op een advertentie van een maatje om het vuur aan te wakkeren.
Ik vind nog steeds dat ze bij marktplaats net als bij Ebay met een rating systeem moeten gaan werken.
En dan bijv. kunnen waarderen op communicatie, verzending, betaling (ook als koper ge-rate kunnen worden) en een algemene rating of iets in de richting van product.
Niet alleen de Stafhorst sticker maar vooral door die 100 sticker, dat doen ze allang niet meer, geloof ik het wel.
Maar nooit uit de case geweest, die moet die ook nieuw zijn en case candy erbij lijkt me.
Ik kan me nog een MM review herinneren, tegelijk met een Gibson ES (rond '84) en de recensent gaf de voorkeur aan de Tokai, vooral omdat de Gibson pickups te onbehouwen waren.
Ik denk dat je zelfs voor rond de 1000 nog spekkoper bent. Wel even goed kijken of alles recht en niet getordeerd is![]()
Laatst gewijzigd door Pepe; 7 januari 2016 om 16:47
Favorieten/bladwijzers