Whoa, in kleur zijn ze ook mooi, zie ik nu...
en op een spaarpot kun je niet spelen zelfs al is-ie vol dus goede keus gemaakt!
Hmn ja best wel eigenlijk eens een keertje, maar eerst deze plank goed in de vingers en in de oren krijgen.
Neem ik wel m'n eigen Fender buizenbakkie mee want als ik me goed herinner...
wordt jouw huis toch overend gehouden met Marshall stacks?
Laatst gewijzigd door Midwolda; 27 december 2015 om 17:46
"In God we trust, all others pay cash."
Ja, hoogglans zwart met chroom, altijd een sterke combi.
Ik had er een jaartje of wat geleden ook eentje, met rosewood fretboard en dot markers.
Ook verkocht, ook spijt van, les geleerd, bij deze de fout hersteld en ik zal 'm niet weer maken.
Dat ebben met perloid markers is zelfs nog net even lekkerder voor de vingers en de ogen.
"In God we trust, all others pay cash."
Mooi hoor.
Ooit zal ik de fout ook herstellen, maar dan hoogglans transparant zwart met flame maple top, maple hals met ebony fretboard, kop met scarf joint en volute, bierpenscutout en zo'n hogere frets toegang als bij de les paul axcess. Alleen nog bekijken waar ik zoiets kan kopen, en ook nog wat sparen denk ik.
Bedoel je dit stapeltje?
Ik ben redelijk aan het downsizen geweest en heb slechts nog twee halfstacks over.
Maar voor thuis is het genoeg.
Maar speel 'm maar in en zie dan maar.
Ik heb hier enkele setjes duncan's liggen waar onder P-rails, Pearly Gates en JB's.
Soldeerbout en tin is hier ook.
Ja, in grote lijnen wel zoiets inderdaad.
Zelf doen zou kunnen, maar ben al 5 jaar "bezig" met een gitaar, en heb alleen de toets nog maar af.
Op een of andere manier kan ik me er niet toe zetten ; vind het leuk om mee bezig te zijn als ik er eenmaal mee bezig ben, maar meestal ga ik 's avonds meestal liever even gitaar spelen ipv naar de schuur. Ben niet zo'n doener blijkbaar!
Favorieten/bladwijzers