Epiphone les paul custom limited edition Lee Malia signature.![]()
Epiphone les paul custom limited edition Lee Malia signature.![]()
valt wel mee opzich, nieuwprijs ligt tussen de 650 en 800. En ik vind hem er mooier uit zien dan menig Gibson. Heb deze tweedehands gevonden voor 500, dat was geluk hebben. Maar ze zijn niet erg veel meer te krijgen volgens mij. Denk ook dat ze al uit de productie zijn. Als je er nog een kunt krijgen, ga er voor! T is waar voor je geld naar mijn mening.
huisjes yep, als je dat niet al gedaan had
Ja, en nee.
Ik heb wel een aantal R8's geprobeerd, o.a. bij Max Guitar in Den Haag, maar had met geen van die exemplaren het juiste gevoel.
Wel hele fijne gitaren hoor.
En zoals ik al zei heb ik wel een R7 (da's de voorloper van de R8, maar dan in Goldtop) bespeeld bij een kennis, en die heeft ook zo'n dikke hals. Dat vond ik erg prettig, maar ik vind een mooie plain of lichte figured top mooier, het oog wil ook wat.![]()
dank ik ben er ook erg mee in mijn nopjes
Zo, hehe, dat was een beste rit maar nu staat ze hier: een zwarte 1992 Les Paul Studio met ebben fretboard.
De dame is al wat op leeftijd, vaal plekje bij de strapbutton, scheurtjes in de lak op de kop... hoort zo, toch?
Even een mooie foto, niet de mijne maar deze is verder identiek tot op de stand van de knoppen toe:
Bij de eerste de beste snarenwissel gaat er wel meteen een set chromen Grover Rotomatics op, 100x mooier.
En SG knoppen. En misschien ook ooit wel JN/JB pickups, of Pearly Gates, ikke wete nog niet, eerst effe spele...
Me Happy!![]()
"In God we trust, all others pay cash."
Favorieten/bladwijzers