Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 561 van 867 EersteEerste ... 61461511551559560561562563571611661 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.601 t/m 5.610 van 8664
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door miyaru Bekijk bericht
    @Haakman123: Ziet er rooskleurig uit! Is je oude board te klein geworden? Vast wel....... Wel een leuk idee om het zo te doen. Hoe gaat dat met de deksel? Zet je daar van die speciale scharnieren op?

Robin.
    Ik ga denk ik heel voorzichtig een kant van de scarnieren door slijpen, dan zou het net zo moeten zijn als de scarnieren die normaal op een pedalboard ofzo komen.

En hij is niet te klein maar toch niet groot genoeg
    The Titanium White

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Deze Squier is de moeite waard om te koesteren

Senior Member

Standaard

@Deefke666: Ik vind de Univibe meer dan OK, al is het niet originele Univibe soundje. Ik zie het meer als soort van luxe chorus of zo. De Fender DI gebruik ik als ik snel demo stukjes opneem, of als ik 's avonds laat wil spelen met koptelefoon op. Ook zou hij voor nood zijn op het podium. Normaal is ie niet ingeschakeld als cabsim.

Robin.
    hoi Robin,
    Klinkt niet verkeerd vind ik, maar dat was een limited edition denk ik he? wel nice looks vind ik.
    Ik speel eigenlijk te weinig met een univibe om zoiets aan te schaffen, meestal gebruik ik een helix phaser in de plaats (niet hetzelfde maar ook wel lekker).

Die fender di is ook wel handig denk ik, heb je er misschien al rechtstreeks over de tafel mee gespeeld om te testen?
    Ik denk dat ik jouw review ervan gelezen heb op de site waar je hem kocht.

Senior Member

Standaard

Ik heb die van mij aangepast! Ik had zin in delayy-ayy-ayyyyy. Die Delaylab is zo gaaf. Daar kun je echt vanalles mee. Je kunt er ook effecten als phaser, chorus, harmonizer en reverb uithalen. De memory toy staat voor de drives, en met de Hardwire kun je alle mooie effecten uit de Vox loopen. Heeft op zich ook nog veel mooie delay effecten. Heel inspirerend dit zo!

The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Senior Member

Standaard

@Deefke666: De UniVibe is inderdaad een Limited Editition. Of dit alleen het uiterlijk is of ook het binnenwerk weet ik niet. Van deze schijnen er maar 500 wereldwijd te zijn. Ik heb de DI alleen in mijn thuissetup via studiomonitors geluisterd, en in opnames, en dat is best acceptabel. Een echte amp klinkt beter natuurlijk met een microfoon ervoor. Ik heb de DI bij de Bax Shop vandaan, en het is goed mogelijk dat ik daar een review gedaan heb.......

Een Phaser is ook heerlijk, ik heb dan de Small Stone van EHX. Zalig ding!!!

Robin.

Senior Member

Standaard

Het past er allemaal niet meer op, haha. De 8 step program is nieuw. Ik voer hem MIDI clock vanuit mijn MPC en hij gaat in de expressie van de Count to five. Levert coole dingen op!

Senior Member

Standaard

@Toddzilla: Aardige verzameling, en idd een veel te klein plankje - LOL. Je hebt wel mooie spullen voor op een nieuwe plank zeg!!! Het is altijd moeilijk te beslissen wat erop komt en wat niet. Misschien is een switchin-unit ook wel wat voor jou.......

Robin.

Senior Member

Standaard

@Toddzilla: Aardige verzameling, en idd een veel te klein plankje - LOL. Je hebt wel mooie spullen voor op een nieuwe plank zeg!!! Het is altijd moeilijk te beslissen wat erop komt en wat niet. Misschien is een switchin-unit ook wel wat voor jou.......

Robin.
    Thanks! Op zich vind ik het formaat van dit board heel erg mooi, maar het past gewoon echt niet meer. Alles wat er op staat gebruik ik live en die 8 step program is ook echt te gek. Ik hou Marktplaats al een tijdje in de gaten voor een pedaltrain 1, maar tot nu toe nog geen succes gehad. Wat bedoel je precies met switchin-unit?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toddzilla Bekijk bericht
    Thanks! Op zich vind ik het formaat van dit board heel erg mooi, maar het past gewoon echt niet meer. Alles wat er op staat gebruik ik live en die 8 step program is ook echt te gek. Ik hou Marktplaats al een tijdje in de gaten voor een pedaltrain 1, maar tot nu toe nog geen succes gehad. Wat bedoel je precies met switchin-unit?
    PM mij ff. Ik heb een ZGAN pedaltrain 1 hardcase voor je liggen....

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Op een switchingunit/looper sluit je al je pedalen aan, en kun je combinaties programmeren. Je hoeft dan geen dansje op jouw pedalenbord te doen om van sound te wissellen.

Robin.

Senior Member

Standaard

@Todzilla: nice! ik denk dat we dezelfde smaak hebben qua soort pedalen.....ook al heb geen enkele die hetzelfde is
    Gitaarles en basles in Weert
    www.gitaarschoolweert.nl
    New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
    https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten