Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 560 van 867 EersteEerste ... 60460510550558559560561562570610660 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.591 t/m 5.600 van 8664
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 10us Bekijk bericht
    Tsjah Wanna1,
    Leg maar uit, 2 boss eq's?

Mijn interesse is gewekt...
    De linker heeft een scooped midrange voor de metal
    De rechter is mijn solo pedaal en heeft een beetje treble boost.
    Heins custom, Jackson SL1 amber burst, Charvel Spectrum black, Charvel Spectrum blue, Taylor CE114, Charvel 150SC, Yamaha FG-300 Morley PWB '70, RMC1, MXR CC delay, MXR Tremolo, Boss PS-3, Boss GE-7 (2x), tcE HOF, Marshall JCM800 2210, Marshall JCM800 2203, Marhall 8080, Marshall 8040, 2x12 open back cabinet custom made by Jurjen

Senior Member

Standaard

Er zijn wat dingetjes erbij en vanaf, maar eigenlijk ben ik wel content op dit moment.
    http://www.banddiep.nl/
    Neerlands Peil
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink
    Ik ben trouwens minstens net zo geil als Steph. Jammer dat ik zo lelijk ben. Anders ging ik lekker burgerlijk vreemd.

Standaard

De Boss Space echo zit in de loop van de Marshall 2203,
    Korg Tuner niet op de foto.

https://www.youtube.com/watch?v=5M_Gc4UCrGE
    Laatst gewijzigd door farstreetblues; 31 oktober 2015 om 19:07

Senior Member

Standaard

Mijn pedaltrain is eindelijk klaar!!! Ik ben er erg blij mee, en het werkt goed allemaal.....

[IMG][/IMG]

Robin.

Senior Member

Standaard

Leuk bordje! Ik heb een zelfde soort looper gehad alleen dan van Wave-X (Joyo) en zonder MIDI. Die van jou heeft dat wel volgens mij.
    Maar ik zit er aan te denken om er toch weer eentje aan te schaffen. Alleen vond ik dat de knoppen van A t/m D en de bank up en down, zo'n harde klik geven als je ze intrapt! Is dat te verhelpen? Iemand die daar een oplossing voor heeft? Wat WD40 er tussen smeren misschien? Ik ben benieuwd. Alvast bedankt voor de reacties.

Senior Member

Standaard

@Vincent: De knoppen maken inderdaad een harde klik, zou eigenlijk niet moeten. Vind ik tot nu toe dan ook het enige nadeel. Voor de rest is de looper zo goedkoop, dat ik nergens over zeur LOL. WD 40 zou ik er niet in spuiten, als dat op de contacten komt is ie genekt als je het mij vraagt. Ennuh, bedankt voor het compliment!!!

Robin.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door miyaru Bekijk bericht
    Mijn pedaltrain is eindelijk klaar!!! Ik ben er erg blij mee, en het werkt goed allemaal.....

[IMG][/IMG]

Robin.
    Proper bordje inderdaad.
    Hoe doet die uni-vibe het voor jou?
    En waarvoor gebruik je die fender DI? Speel je met je bord rechtstreeks naar de PA?

Senior Member

Standaard

@Deefke666: Ik vind de Univibe meer dan OK, al is het niet originele Univibe soundje. Ik zie het meer als soort van luxe chorus of zo. De Fender DI gebruik ik als ik snel demo stukjes opneem, of als ik 's avonds laat wil spelen met koptelefoon op. Ook zou hij voor nood zijn op het podium. Normaal is ie niet ingeschakeld als cabsim.

Robin.

Senior Member

Standaard

Gaat een tijdje duren voor ik dit ga bouwen maar vandaag al een beetje mn fantasie laten gaan.

Wordt dus een pedalboard van een oude gitaar koffer.

Helemaal links(waar nu een papiertje ligt) daar komt een amp splitter voor mn main amp, sec amp en mogelijke Yamaha roterende speaker.

De ruimte waar die Micro Amp op een ander papiertje ligt komt dan een boost met eq die ik ga bouwen.

En de overige 2 papiertjes zijn voor een EHX Good Vibes en een expressie pedaal die besteld zijn.

Dit is het board die ik nu gebruik(DAP Showmaster 45 natuurlijk), behalve dan dat de pedalen niet meer kloppen.

The Titanium White

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Deze Squier is de moeite waard om te koesteren

Senior Member

Standaard

@Haakman123: Ziet er rooskleurig uit! Is je oude board te klein geworden? Vast wel....... Wel een leuk idee om het zo te doen. Hoe gaat dat met de deksel? Zet je daar van die speciale scharnieren op?

Robin.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten