Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 15 van 18 EersteEerste ... 51314151617 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 141 t/m 150 van 180

Discussie: Opgelicht!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram46 Bekijk bericht
    Enkele weken geleden een USA strat gekocht op MP. Ik hou niet van verzenden dus heb ik die gitaar opgehaald. Blijkt weinig USA te zijn. Verkoper gebeld en die wist nergens meer van. Ik vertelde hem dat ik uit de bouw kom en samen met een paar collega's bij hem en hemzelf zou komen verbouwen. Toen kreeg ik onmiddellijk mijn geld terug. Die gasten vragen erom om op deze manier behandeld te worden. Van de 100 kunnen ze dit bij 99 personen doen, bij de 100ste, ik dus, niet.

Tip. Altijd de gitaar ophalen. Voordeel: Jij weet wie de verkoper is, hij niet wie jij bent.
    Had ook zomaar gekund dat hij inderdaad niet wist dat het geen echte was en hij deze ook ooit van iemand had overgekocht met de gedachte dat het een echte USA was.
    En natuurlijk geeft hij gelijk je geld terug als je met zulke dreigementen komt.
    Beetje laffe actie en erg typerend voor je karakter... Jammer.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door okeeee Bekijk bericht
    ben ik nou ook zo stoer als brammeke ?????
    Ligt eraan, heb je al geld terug gehad?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door okeeee Bekijk bericht
    nah heb een paar motermuizen voor een keine 100 eurokes geripped
    ik mag het houden van ze
    Vind ik heel fideel van die heren

Standaard

Enkele weken geleden een USA strat gekocht op MP. Ik hou niet van verzenden dus heb ik die gitaar opgehaald. Blijkt weinig USA te zijn. Verkoper gebeld en die wist nergens meer van. Ik vertelde hem dat ik uit de bouw kom en samen met een paar collega's bij hem en hemzelf zou komen verbouwen. Toen kreeg ik onmiddellijk mijn geld terug. Die gasten vragen erom om op deze manier behandeld te worden. Van de 100 kunnen ze dit bij 99 personen doen, bij de 100ste, ik dus, niet.

Tip. Altijd de gitaar ophalen. Voordeel: Jij weet wie de verkoper is, hij niet wie jij bent.
    Dat is waarom ik altijd even een foto maak van het kenteken (of deze opschrijf) als de koper vertrekt, je kan maar zo iemand als jij in huis hebben gehad.
    En als je dan wat gaat ophalen zorg dan dat je genoeg kennis hebt om daar te beoordelen of het de gitaar is die je verwacht.
    Ik kan mij, zonder extra informatie best voorstellen dat de verkoper te goede trouw was en dus niet beter wist.
    Wat een dom volk hier !!!!!!!!!!!!!!

Senior Member

Standaard

Ik vertelde hem dat ik uit de bouw kom en samen met een paar collega's bij hem en hemzelf zou komen verbouwen.
    Dakkapel, overdekt terras, carport en dat soort dingen? Of meer het fijne werk zoals badkamers en/of keukens?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Dakkapel, overdekt terras, carport en dat soort dingen? Of meer het fijne werk zoals badkamers en/of keukens?
    In dat geval wil ik een J&D gitaar wel even ombouwen naar een "Echte" Fender.
    Kan nog wel een nieuwe keuken gebruiken.

Senior Member

Standaard

Dit hele verhaal is linea recta uit Brammetjes dikke duim gezogen, heus....

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Feter Bekijk bericht
    In dat geval wil ik een J&D gitaar wel even ombouwen naar een "Echte" Fender.
    Kan nog wel een nieuwe keuken gebruiken.
    Hahaha "en nou mijn geld terug voor ik je een nieuwe keuken geef. En als je niet opschiet leg ik ook nog een nieuwe tegelvloer in je woonkamer! Wat? Je wilt geen geld terug geven? Nou heb je erom gevraagd jonguh, morgen kom ik terug met een busje bouwvakkers, leggen we ook vloerverwarming onder die vloer én we stuccen je bovenverdieping, wij laten niet met ons sollen"

Senior Member

Standaard

D3nnis, bedankt!
    Ik zat hardop te lachen!

Senior Member

Standaard

"...en we nemen onze eigen brammetjes mee voor tussen de middag, heeft u daar ook geen omkijken meer naar"
    If it ain't got purple it ain't got music.

Bands: purplejohn.wix.com/fabfive
    www.10AM.nl

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten