Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 47 van 112 EersteEerste ... 3745464748495797 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 461 t/m 470 van 1111

Standaard

Knap, hij vertrekt geen spier terwijl hij denkt "Welke klojo heeft de autotune uitgezet?!"

Maar Showband, het publiek vindt het geweldig, en speelt mee. Normaal ben jij dan toch van mening dat het zo precies goed is? En veel beter dan dat egocentrische genavelstaar van die veel te moeilijk spelende muso's?

Senior Member

Standaard

Freddy coveren... het leek zo'n goed idee op dat feestje laatst.
    enniewee....

Senior Member

Standaard

't Is niet mijn stijl muziek, maar ik vind het toch wel een mooie cover, met name die trompetten op het einde maken het af.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht
    Maar Showband, het publiek vindt het geweldig, en speelt mee. Normaal ben jij dan toch van mening dat het zo precies goed is? En veel beter dan dat egocentrische genavelstaar van die veel te moeilijk spelende muso's?
    Hij moet er ook volledig staan. Alleen , eh,
    wat was hij denkende?

en hoe kunnen rolling stone redacteuren dit als de top zien? Is dit nou werkelijk beter dan willl smith of snoop dog??????

Ik heb op bruiloften deze prestatie geregeld voorbij zien komen van de bezopen familieleden. Die de volgende dag balen dat het op video staat...

hoewel. die onthouden de tekst wel.
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Freddy coveren... het leek zo'n goed idee op dat feestje laatst.
    enniewee....
    Cake heeft nog wel geinige covers gemaakt:

En hun bekendste:

Typisch een van die groepjes die niet krijgt wat ze verdient. Al zullen ze dat ook niet erg vinden.
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

GuitarPlansCollection

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door showband Bekijk bericht
    Hij moet er ook volledig staan. Alleen , eh,
    wat was hij denkende?

en hoe kunnen rolling stone redacteuren dit als de top zien? Is dit nou werkelijk beter dan willl smith of snoop dog??????
    BEdacht me vandaag trouwens... kan me een filmpje herinneren waarin, nadat de line up bekend gemaakt was, één van de organisatoren (of de dochter van) de keuze van Kanye West staat te verdedigen, omdat het een geweldige artiest is, en menen niet zo moeten zeiken. Snappen ze niet hoe vervelend deze shitstorm voor mijn vader is...

Ik zou toch best willen weten wat er door het hoofd van deze jongedame ging, toen deze fantastische cover van Bohemian Rhapsody door de speakers knalde, op de festivalweide.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kakihara Bekijk bericht
    Cake heeft nog wel geinige covers gemaakt:

En hun bekendste:

Typisch een van die groepjes die niet krijgt wat ze verdient. Al zullen ze dat ook niet erg vinden.
    Grappig, het is niet super slecht, het is ook niet echt goed. Maar wel lekker eigenwijs, en ik gok zonder enige pretentie. Daardoor zou je er toch prima een biertje bij kunnen drinken en een leuke avond hebben.

Senior Member

Standaard

Als ik dit stukje Kanye West zie, denk ik dat men beter Lionel Richie als headliner had kunnen kiezen. Die stond er namelijk ook en gaf een behoorlijk wervelende 'greatest hits' show van Commodores / solowerk weg. Dat werd op de BBC integraal uitgezonden en daar bleef ik bij hangen.

Absoluut niet mijn artiest, maar er kwam een waterval van hits voorbij en ronduit een goede performance. Hij is duidelijk de jongste niet meer, maar kan nog prima mee en heeft een goede band. Met "We are the World" als opmerkelijke afsluiter. Hij deed daarop in 1985 natuurlijk deels de leadzang, maar om zo'n charitysong dan 30 jaar later op je setlist op een festival te zetten is toch wel gedurfd.

Anyhoe, ik was best wel onder de indruk. In tegenstelling tot "Bohemian Rhapsody" door Kanye West.
    "Meten is weten, gissen is missen"

Senior Member

Standaard

Vanaf 1 minuut 39:
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

GuitarPlansCollection

Senior Member

Standaard

Burt Bacharach - This guy's in love with you ... door Faith no More!

(vanaf 10m56s: https://youtu.be/I4A66hDQwrQ?t=10m56s)

... en de rest ook ff kijken!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten