Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 130 van 178 EersteEerste ... 3080120128129130131132140 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.291 t/m 1.300 van 1771

Standaard

Ben het zeker met je eens. De eerste twee nummers hoorde je niets van Brian Johnson en over de gehele avond viel Angus een beetje weg in het ritme spel...
    Bij Paul Mccartney zat ik in het hoekje van de Ziggodome en hoorde ik Paul ook slecht zingen... Ik hoop dat dat aan mijn plaats lag want ik heb het in concertreviews niet gelezen.
    Maar optredens in stadions vallen vaak tegen. Gelredome zal geen uitzondering zijn.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cancellara27 Bekijk bericht
    Bij Paul Mccartney zat ik in het hoekje van de Ziggodome en hoorde ik Paul ook slecht zingen...
    Als Paul slecht zingt kan de technicus dat niet verbeteren
    "Meten is weten, gissen is missen"

Senior Member

Standaard

Heute Abend dans le Ziggo Dome:

Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rafke Pafke Bekijk bericht
    En hoe vond je het?

Ik vond het een heel sterk optreden. Een stuk beter dan hun laatste doortocht in het sportpaleis in 2013. Absolute ster van de avond was toch weer al Buckingham! Maar met Christine er terug bij leek het plaatje weer volledig te kloppen. Omdat haar nummers nu ook gespeeld werden was de set ook meer in balans. Stevie was beter bij stem dan de vorige keer. Zeer goede prestatie die ze neerzette! John Mcvie is duidelijk wel gekraakt geweest door zijn ziekte. Hij zag er mager en vermoeid uit.

Er was duidelijk ook wat meer geld in de show gestoken en dat kwam de beleving ook wel ten goede vond ik. Blij dat ik erbij was om deze topband nog eens (een laatste keer?) aan het werk te zien.
    Helemaal met je eens. Buckingham is toch eigenlijk wel de meest ondergewaardeerde gitarist die er rondloopt. tel darbij op zijn energie en enthousiasme en het is een geweldige avond.

Mooi momentje: Tijdens Mick Fleetwood's drumsolo (Voordat hij begint giet een roadie nog ff drie flessen water bij 'm naar binnen) gaat de hele band van het podium af, maar niet Lindsey Buckingham. Die ging links (voor de kijkers rechts) op het podium lekker op de grond zitten en zat als een soort toeschouwer gewoon lekker mee te genieten.

Christine's 1e nummer You make lovin fun ging niet lekker, ze zat er m.i. flink naast af en toe. Daarna waren ze wel warm gedraaid en liep het als een trein.

Standaard

Buckingham was zeker goed. Zeer aparte style en gitaar maar geniale musicus.
    Buckingham is de hele avond amper van het podium geweest. Voor een dikke twee uur zeker indrukwekkend, (ookal ben ik Bruce Springsteen gewend en daar is drie uur geen uitzondering, maar er is altijd Boss boven baas)

Ik vond het een geniaal concert van allemaal al had ik graag gehad dat John McVie ook wat zou zeggen. Helaas heeft hij niets gezegd de hele avond.

Senior Member

Standaard

Camel!! 16-07 Vredenburg
    Ouwe shit, ik weet het maar ik ben blij.
    Mwa...

Senior Member

Standaard

30 Juni Lamb of God in Drachten

Senior Member

Standaard

Twee dagen Gent Jazz achter de rug. Heel fijn festival. Gisteren Gary Clark Jr. gezien, was heel goed! Enorm overtuigend, sterke nummers en voor de geeks stond er ook een hele boel mooi materiaal op het podium. Maar ook Laura Mvula gezien. Die kende ik al, nu voor het eerst live gezien en bijzonder goed. Iemand die niet stond te springen op het podium, maar wel het publiek gewoon heel gemakkelijk meekreeg op haar eigen manier. Grootste verrassing was Andreya Triana. Heel goed optreden, leek zelf was ondersteboven van de respons die ze van het publiek kreeg. Heel charmant om haar op het podium bezig te zien. Ik ging in de eerste plaats op Zaz te zien, en ook al val ik enorm voor haar stem, toch viel het optreden wat tegen. Wat te glad voor mij, denk ik. Ze had wel een stel enorm goed muzikanten bij zich. En je kan alleen maar bewondering hebben voor de manier waarop die met elkaar interageren.
    Bij zijn geboorte zou er voor de kust bij P. een zeemonster zijn opgedoken dat begon te zingen. Daarnaast zou er een dubbele regenboog boven de stad zijn verschenen en gingen in heel het land de bloemen midden in de winter bloeien. Naar aanleiding van zijn geboorte zou ook een nieuwe ster aan de hemel zijn verschenen. Te koop: Jackson USA SL2H 2001

Senior Member

Standaard

25 September Glenn Hughes featuring Doug Aldrich.
    Ik ben benieuwd of hij zich een beetje kan gedragen. De laatste paar keren (eind jaren '90/begin '00's) dat ik hem zag waren niet bepaald jofel, maar hij heeft ondertussen wel een paar goeie platen gemaakt, met name Black Country Communion vind ik erg tof.

Senior Member

Standaard

Zaterdag Obituary, Cannibal Corpse, Sepultura en Sabaton

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten