Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 498 van 593 EersteEerste ... 398448488496497498499500508548 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.971 t/m 4.980 van 5928

Standaard weer Dick Dijkman waardig

nieuwe kam, elementen (SD Hs2+ 2 fenders), en een nieuwe slagplaat (in zijn geheel haha),
    klinkt als een klok en speelt weer heerlijk
    Met dank aan Sander van de Chop Shop !
    deze 30 jaar oude DD gaat weer een nieuw leven tegemoet

Standaard Piet Visser strat

Ik vind mijn 'strat' van Piet Visser toch echt super... Heb wel een humbucker bij de brug en de neck laten plaatsen (zijn beiden te splitsen). Bovendien kan ik alle elementen tegelijk aanzetten en de twee buitenste pickups kunnen ook samen aan. Topgitaartje...
    Laatst gewijzigd door kungalo; 5 juni 2015 om 21:35

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kungalo Bekijk bericht

Ik vind mijn 'strat' van Piet Visser toch echt super... Heb wel een humbucker bij de brug en de neck laten plaatsen (zijn beiden te splitsen). Bovendien kan ik alle elementen tegelijk aanzetten en de twee buitenste pickups kunnen ook samen aan. Topgitaartje...
    Heb je meer foto's??? Ik ken Piet voor al vanwege zijn excellente Fretwerk... Hij doet altijd mijn gitaren. Heeft ook wat customizing werk gedaan. Heb daar alleen nooit een eigen gitaar van Piet zelf gezien....
    Groovie Guitar Guus

Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maxdb Bekijk bericht
    Nou, die nut had m.i. wel even netjes wat meer aandacht mogen hebben. Dit lever je zo toch niet af
    "Meten is weten, gissen is missen"

Standaard

[QUOTE=Plant Nou, die nut had m.i. wel even netjes wat meer aandacht mogen hebben. Dit lever je zo toch niet af [/QUOTE]

wat bedoel je precies ?

er heeft een toplock op gezeten trouwens, ik vind dat dat netjes opgevuld is meet een stukje viool toets, het kammetje is wat grof misschien maar dat kan ik zelf ook wel wat polijsten, ik heb er nog geen last van gehad met spelen trouwens..

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kungalo Bekijk bericht

Mooie strat hoor, interessant die schakel variaties, daar ga ik nog iets mee doen!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maxdb Bekijk bericht
    wat bedoel je precies ?

er heeft een toplock op gezeten trouwens, ik vind dat dat netjes opgevuld is meet een stukje viool toets, het kammetje is wat grof misschien maar dat kan ik zelf ook wel wat polijsten, ik heb er nog geen last van gehad met spelen trouwens..

Snaren helemaal in de nutsleuven geeft alleen maar onnodig veel wrijving. En het oog wil ook wel wat.
    Laatst gewijzigd door Plant; 6 juni 2015 om 02:51
    "Meten is weten, gissen is missen"

Standaard

Volgens mij maakt het, op 't optisch na, geen ruk uit.
    Als de snaar op 1/2de snaardiepte of dieper ligt is er geen verschil in 't snaaroppervlak dat in contact komt met de topkam.
    Da's natuurlijk anders wanneer de sleuven gewoon te smal zijn.
    Laatst gewijzigd door flite; 6 juni 2015 om 07:50

Senior Member

Standaard

Shit, die de topkam inderdaad... Met iets meer 'effort' had het er gewoon veel netter uitgezien..
    De slagplaat zit ook al zo lekker gecentreerd, en die gaatjes in de body die kun je toch vrij
    simpel iets minder 'aanwezig' laten zijn?

Je kunt het zelf allemaal vrij simpel oplossen, want die plank verdient het zeker, maar dit
    is niet wat ik zou verwachten als ik besluit om werkzaamheden uit te besteden..

Verder mooie gitaar!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht

Snaren helemaal in de nutsleuven geeft alleen maar onnodig veel wrijving. En het oog wil ook wel wat.
    ok, bedankt voor de info!
    Ik heb er eigenlijk geen moeite mee en de prijs was ook niet vervelend, als ie nou echt goed bevalt zo, kan ik altijd nog eens terug gaan voor meer detail werk maar om eerlijk te zijn: zonder leesbril zie ik het niet eens :P

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten