nieuwe kam, elementen (SD Hs2+ 2 fenders), en een nieuwe slagplaat (in zijn geheel haha),
klinkt als een klok en speelt weer heerlijk
Met dank aan Sander van de Chop Shop !
deze 30 jaar oude DD gaat weer een nieuw leven tegemoet
![]()
nieuwe kam, elementen (SD Hs2+ 2 fenders), en een nieuwe slagplaat (in zijn geheel haha),
klinkt als een klok en speelt weer heerlijk
Met dank aan Sander van de Chop Shop !
deze 30 jaar oude DD gaat weer een nieuw leven tegemoet
![]()
Ik vind mijn 'strat' van Piet Visser toch echt super... Heb wel een humbucker bij de brug en de neck laten plaatsen (zijn beiden te splitsen). Bovendien kan ik alle elementen tegelijk aanzetten en de twee buitenste pickups kunnen ook samen aan. Topgitaartje...
Laatst gewijzigd door kungalo; 5 juni 2015 om 21:35
Groovie Guitar Guus
Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)
[QUOTE=PlantNou, die nut had m.i. wel even netjes wat meer aandacht mogen hebben. Dit lever je zo toch niet af
[/QUOTE]
wat bedoel je precies ?
er heeft een toplock op gezeten trouwens, ik vind dat dat netjes opgevuld is meet een stukje viool toets, het kammetje is wat grof misschien maar dat kan ik zelf ook wel wat polijsten, ik heb er nog geen last van gehad met spelen trouwens..
Volgens mij maakt het, op 't optisch na, geen ruk uit.
Als de snaar op 1/2de snaardiepte of dieper ligt is er geen verschil in 't snaaroppervlak dat in contact komt met de topkam.
Da's natuurlijk anders wanneer de sleuven gewoon te smal zijn.
Laatst gewijzigd door flite; 6 juni 2015 om 07:50
Shit, die de topkam inderdaad... Met iets meer 'effort' had het er gewoon veel netter uitgezien..
De slagplaat zit ook al zo lekker gecentreerd, en die gaatjes in de body die kun je toch vrij
simpel iets minder 'aanwezig' laten zijn?
Je kunt het zelf allemaal vrij simpel oplossen, want die plank verdient het zeker, maar dit
is niet wat ik zou verwachten als ik besluit om werkzaamheden uit te besteden..
Verder mooie gitaar!
Favorieten/bladwijzers