Citaat Oorspronkelijk geplaatst door herrieman Bekijk bericht
@dml: ik zou nog niet je buizenbak verkopen. Gewoon eerst testen die Kemper :-)
Kemper heb ik allang getest. Buizenbak staat eigenlijk al drie jaar lang nagenoeg ongebruikt opgeslagen.