Oorspronkelijk geplaatst door herrieman @dml: ik zou nog niet je buizenbak verkopen. Gewoon eerst testen die Kemper :-) Kemper heb ik allang getest. Buizenbak staat eigenlijk al drie jaar lang nagenoeg ongebruikt opgeslagen.
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers