Ziet er inderdaad leuk uit.
Geniet ervan!
@dml: ik zou nog niet je buizenbak verkopen. Gewoon eerst testen die Kemper :-)
Ziet er inderdaad leuk uit.
Geniet ervan!
@dml: ik zou nog niet je buizenbak verkopen. Gewoon eerst testen die Kemper :-)
2 Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist.
LIVE: EVH5153 6L6 50W & EVH5153 STEALTH 50W / BOSS MS-3 / 4 stuks IRT212 met V30 CH & UK
HOME: Kemper MK2, Ampero II Stomp <> Ampero Control. En IR's gewoon zelf aanpassen.
Favorieten/bladwijzers