Die zien er echt vet uit. Wel een beetje drukke achtergrond zo op dat plaatje, pff.. Die rode roept bij mij jeugdsentiment op, ik heb er ooit ook eentje gehad, een 4001...
Die zien er echt vet uit. Wel een beetje drukke achtergrond zo op dat plaatje, pff.. Die rode roept bij mij jeugdsentiment op, ik heb er ooit ook eentje gehad, een 4001...
It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.
En mijn eerste singletje, Joey Dyser - 100 Years![]()
ALLES IS VERKOCHT!
Graag gedaan hoor. Ik ben benieuwd of er straks nog iemand komt die ze allemaal weet.
Noujazeg, zie ik daar Shocking You! Mijn tweede single (na She Likes Weeds)
it's better to burn out than to fade away
Klopt, was iets meer dan 2k maar het scheelt niet veel. Ik denk dat ze goedkoper zijn omdat ze gewoon minder gewild zijn. Memphis speelt ook een rol, denk ik. Ik zag hem een jaar geleden ergens hangen en gaandeweg begon de GAS op te spelen. Hij speelt superfijn (en al helemaal voor een 12-snarige!).
Geen idee wat de Memphis modellen nu precies van de Nashville modellen doet verschillen. Naar ik begreep bevindt de 'customshop' zich in Nashville. Memphis schijnt dan ook een gewone productie lijn te zijn. Al lees ik op verscheidene fora dat alle ES modellen al enige tijd in Memphis gebouwd worden.
Ik zou weleens een Memphis 335 met een Nashville 335 willen vergelijken![]()
Overigens ben ik ook echt uberbenieuwd naar die '1977 Ibanez 2467 Walnut (ES345)' die hier eerder werd gepost! Ziet er superbitchin' uit, zo'n walnut ES-345 achtige!
Laatst gewijzigd door Lantern Tree; 31 maart 2015 om 11:09
Ja, wat?
Ik heb precies dezelfde. Alleen met Ttops.
Ik was benieuwd hoe de Ibanez zich vergelijkt met de Gibson ES-345. Uiterlijk --> tailpiece / split parallelogram 1e fret enig verschil? of zijn er nog meer (uiterlijke) verschillen. Hoe klinkt de variotone en hoe klinkt / speelt ie in het algemeen natuurlijk! Is ie stereo of mono? Een mooie walnut ES-345 staat al zo lang op mijn GAS lijst en de ibanez zag ik van de week voor het eerst! Online vrijwel geen (youtube) demo's te vinden van die gitaar.
![]()
Laatst gewijzigd door Lantern Tree; 1 april 2015 om 00:11
Favorieten/bladwijzers