Heel knap gemaakt. Tof geluid trouwens, hoe kom je aan zo'n tonen?
Wat ik mis, is een beetje de climax. Zoals hierboven al gezegd: het bombastische.
Heel knap gemaakt. Tof geluid trouwens, hoe kom je aan zo'n tonen?
Wat ik mis, is een beetje de climax. Zoals hierboven al gezegd: het bombastische.
Favorieten/bladwijzers