-
28 december 2014, 09:10
#4
De muziek op zich is goed. Het totaalplaatje weet ik niet. Werkt voor mij niet, de muziek geeft me het idee van een 'last hurrah!' waarbij de piloot ervan overtuigd is dat hij binnen de eerste 30 seconden van de aanval dood is.
Maar het beeld vind ik ronduit irritant. Het is net een tekenfilm. Zitten genoeg shots in die ook alleen mogelijk zijn via CGI, maar toch, ook de meeste mensen lijken CGI. Ga de film of serie maar niet kijken, denk ik.
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers