Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 28 van 28
    Senior Member

Standaard

VET !!

Zou het alleen geen death-metal noemen, hoor toch ook weer je djent-invloeden terug.
    Break op 0:30 - blijvertje ;-)
    En wellicht de drums iets harder / duidelijker / meer aanwezig ?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Dank voor de reacties weer mannen

@Arcane: vind je t gjtaar geluid te bassig of de totaal mix? Met dat wollige ben ik t helaas wel n beetje eens. Tips? Mijn speelstijl veranderen lukt niet meer (bem 42 ) dus als je tips hebt over instellingen etc graag!

@Gus: het nummer is ook niet af he Het is eigenlijk gewoon precies dat wat ik scrijf, een 'probeerseltje'. Geen liedje nog. Als ik n goede grunter zou kennen die wat wil inzingen, ja dan zou ik er misschien n liedje van maken
    42 is toch nog niet zo oud? Ik ken zat mensen die zouden willen dat ze op hun 40e begonnen waren met gitaarspelen. Als je er aanleg voor hebt, en dat heb jij, zou het geen probleem moeten zijn. Gelukkig hoef je niet met gitaarspelen te stoppen als je 60 bent

Senior Member

Standaard

Ha FNaRK! U hier? Bedankt voor je kritiek, wel in lijn met de rest van de mensen (qua drums etc). Ik ben ook wel benieuwd wat jij tegenwoordig muzikaal allemaal uitspookt?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichaelSS Bekijk bericht
    42 is toch nog niet zo oud? Ik ken zat mensen die zouden willen dat ze op hun 40e begonnen waren met gitaarspelen. Als je er aanleg voor hebt, en dat heb jij, zou het geen probleem moeten zijn. Gelukkig hoef je niet met gitaarspelen te stoppen als je 60 bent
    Ja hebt wel n beetje gelijk hoor, maar ik zie mezelf meer als mmmm muziekmaker dan gitarist. Een *echt* gitaarheld ben ik niet, gitaar is voor mij meer een middel. En ik heb mijn speelstijl al 2x radicaal omgegooid, dat kost zo veel tijd... ik durf t gewoon niet aan haha.

Senior Member

Standaard

Dude !!

had je deze wel eens gepost hier ? Briljant !!

Senior Member

Standaard

Mooi trackje, hier wat feedback:

Compositie: Intro gaaf, leuk orgel.

Zelf zou ik persoonlijk de basgitaar weglaten 0:20 (bij introductie van riff waar de ene gitaar links speelt, en daarna de herhaling rechts). En ik mis een goeie kick + crash choke als die riff erin komt op het begin ! Het is nu 4x hi-hat en dan op eens drums dood.
    Skank beat @ 0:40 zou ik de hi-hat niet op de tel (kick) programmeren maar op de snare, nu klinkt het zo boer-achtig, of als we echte thrash doen: 8ste hi hat ! Zorg er dan wel voor dat de up tel een minder harde hi hat slag is, maakt het super realistisch.

Waarom zo'n gave riff introduceren @ 0:21 en vervolgens een breakdown? Zonde!
    Zou de hi-hat aanpassen bij de hammer blast @ 0:55.
    Mix: Is al aardig op weg, gitaren staan wel te hard, trek die wat omlaag en dat de drums beter uit hun verf kopen.
    Hoor ik reverb op de gitaren? Zou ik er persoonlijk afhalen om het wat strakker te maken.

Zo, genoeg gezeurd !

Senior Member

Standaard

Ah tips van de master himself!Thanks man. Ja een choke kan best, en ik zat ook over de bas wel/niet meedoen te twijfelen. Ik zal je tips zeker eens overpeinzen!

Standaard

Je sound vind ik gewoon altijd lekker daar ben ik wel jaloers op, maar ik vind wat je nu hebt gemaakt niet verschillen met wat je anders altijd doet.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten