Dank voor de reacties weer mannen

@Arcane: vind je t gjtaar geluid te bassig of de totaal mix? Met dat wollige ben ik t helaas wel n beetje eens. Tips? Mijn speelstijl veranderen lukt niet meer (bem 42 ) dus als je tips hebt over instellingen etc graag!

@Gus: het nummer is ook niet af he Het is eigenlijk gewoon precies dat wat ik scrijf, een 'probeerseltje'. Geen liedje nog. Als ik n goede grunter zou kennen die wat wil inzingen, ja dan zou ik er misschien n liedje van maken