Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
Dank voor de reacties weer mannen

@Arcane: vind je t gjtaar geluid te bassig of de totaal mix? Met dat wollige ben ik t helaas wel n beetje eens. Tips? Mijn speelstijl veranderen lukt niet meer (bem 42 ) dus als je tips hebt over instellingen etc graag!

@Gus: het nummer is ook niet af he Het is eigenlijk gewoon precies dat wat ik scrijf, een 'probeerseltje'. Geen liedje nog. Als ik n goede grunter zou kennen die wat wil inzingen, ja dan zou ik er misschien n liedje van maken
42 is toch nog niet zo oud? Ik ken zat mensen die zouden willen dat ze op hun 40e begonnen waren met gitaarspelen. Als je er aanleg voor hebt, en dat heb jij, zou het geen probleem moeten zijn. Gelukkig hoef je niet met gitaarspelen te stoppen als je 60 bent