Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 552 van 622 EersteEerste ... 52452502542550551552553554562602 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.511 t/m 5.520 van 6220
    Senior Member

Standaard

Klinkt ook lekker! Wat voor Wah gebruik je?
    Mijn Les Paul zelfbouwproject
    Mijn zelfbouw Superstrat project
    Te koop aangeboden: zo goed als nieuw 12" radiusblok. Eventueel ruilen tegen 16" blok

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gerard1793 Bekijk bericht
    Klinkt ook lekker! Wat voor Wah gebruik je?
    Check de info bij het filmpje:

Gepubliceerd op 10 mrt. 2013
    Slash his most epic Solo!

Gibson Slash Custom Les Paul
    Marshall TSL122 (Emulated Out)
    Boss ME70 (delay)
    Shure X2U D/A
    Jimi Dunlop Cry Baby 535Q wah
    Reaper x64
    Powerdirector 11

Senior Member

Standaard

tja inmiddels ben ik alweer heel wat gear verder
    ME-70 is allang weer weg, wel leuk om te beslissen wat je nu wilt aan losse pedalen (COSM amp part vond ik sowieso al niet lekker)
    Amp nu een Marshall 6101 heerlijke amp!

Wah zou je net zo goed gewone wah nemen, ik draai aan die knoppen maar ik frustreer mij meer dat ik vind dat ie net niet goed staat dan ik geniet van lekker wat extra shapen zeg maar. voor Wah is misschien less is more beter
    Ibanez Jem 7VWH (signed by Steve ) | Gibson Custom Slash Les Paul | Fender 60th commemorative Strat | ESP LTD EC1000VB | Marshall 6101 30th anniversary combo + 6912 cab | JCM1 Offset | JMP1h | JCM1h | DSL1h | white JVM1h | Full Pedaltrain2 | Yamaha FG-430A acoustic

Senior Member

Standaard

Na 14 jaar weer eens een Les Paul, eentje uit de jaren 80:

Standaard

lekker hoor!
    it's better to burn out than to fade away

Senior Member

Standaard

Bij deze ook eindelijk eens mijn gibson les paul r7 op gitaarnet (en mijn allereerste gibson!!).

Ik heb deze gitaar afgelopen zomer in een naastliggend stadje tweedehands aangeschaft. Aanvankelijk ging ik alleen kijken, maar jullie weten allemaal dat het dan vaak niet alleen bij kijken blijft xD
    Bleek natuurlijk een steengoede gitaar te zijn, instant GAS!

Alleen goed nieuws? Nee helaas, ik merkte namelijk dat bepaalde akkoorden best (heel erg) vals klonken. dit werd minder naarmate je de snaren minder hard indrukte... dus ik dacht kwestie van afstellen. Dus ik naar de lokale muziekwinkel (tot voorkort als zeer vakkundige winkel door mij gezien). Ik laat de gitaar zien en na wat gepingel door de persoon die alle reparaties daar doet, worden termen als: "verdraaide neck", "frets zitten er scheef in", "deze gitaar had de fabriek nooit mogen verlaten" naar mijn hoofd geslingerd.

Mooi klote dus... zeker na alle verhalen die je op internet over de qc van gibson leest. Ik ben daardoor altijd bang geweest een van deze slechte gibsons aan te schaffen. En het moment was dus aangebroken, ik had een slechte gibson die niet te bespelen was.

volgende stap: naar een gecertificeerde gibson dealer, gitaar laten checken en wie weet onder garantie laten repareren.

max guitar was dicht (maandag), dus dan maar vanuit noord-limburg naar breda, hier zat dijkmans.

Eenmaal aangekomen bij Dijkmans, gitaar laten zien. De reperateur (die een aantal jaren voor de importeur van gibson heeft gewerkt) Daan begint gelijk aan de brug te prikken. Een zadeltje zat volgens hem namelijk niet goed in de brug en dat irriteerde hem. Nadat dit zadeltje weer terug in de brug gedrukt was (gibson abr-1 met wire) vraagt hij mij vriendelijk wat er met mijn gitaar aan de hand was. Hij meende het serieus en vroeg hoe ik hem afgesteld wilde hebben. Toen ik uitlegde dat ik gebeld had voor een gibson die niet te bespelen was zei dat er helemaal niks mis was met mijn gibson, alles was naar behoren. Nadat ik er zelf ook op gespeeld had, was ik er van overtuigd dat het probleem opgelost was. Volgends Daan was er helemaal niks met mijn gibson, het was volgens hem een lekker exemplaar, lekker helder.

Wat dus door de plaatselijke muziek winkel als een verdraaide neck betiteld werd, bleek achteraf een zadeltje dat onderuit de wire gesprongen was te zijn

mijn dag was weer goed!

Dus bij deze een warme douche voor dijkmans uit breda voor de zeer vakkundige en super service! hahaha

Momenteel heb ik de gitaar iets meer als 3 maanden in bezit en ben er nog steeds super blij mee. Je hoort vaak dat mensen zeggen dat hun les paul een van de beste is die ze ooit bespeeld hebben. Normaal neem ik dat altijd een beetje met een korreltje zout, maar in dit geval zeg ik het zelfde!

De neck ligt mij ongelofelijk goed, hij is mooi helder en niet te zwaar (moeilijk te beschijven maar ik ben echt van die gitaar gaan houden)

genoeg gepraat! jullie wilden foto's zien toch?

Bij deze mijn 57 gibson les paul goldtop (2004)

Senior Member

Standaard

Superverhaal! Zo zie je maar dat de ene winkel de andere niet is.

Senior Member

Standaard

Een zeer lekker exemplaar!

Begin zelf alleen steeds meer te twijfelen dat mijn ES dus wel degelijk goed was Hem voor niets weggedaan.....
    Gibson, what else...?

Moderator

Standaard

Mooie foto (die 1e) en een mooi verhaal. Onkunde en hard schreeuwen en zo...
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Had hem al eens in aanbouw gepost, maar nooit het eindresultaat. Vandaag ff een paar plaatjes geschoten. Ben er dik tevreden over.

Het was best een leuk bouwproces van ongeveer 5 weken. Het had netter gekund maar ik had helaas wat tijdsdruk.

147-c Guitars

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten