Gelukkig is dat maar een slechte photoshop.![]()
Ah. Dat zal de liefhebbers overtuigen.TRADITIONAL WEIGHT RELIEF
Turn it up • Bring the noise
Updates voor 2015: http://www2.gibson.com/Gibson-USA-2015.aspx
Ik had het al gezien, toch erg vet dat je de slagplaat er altijd op en af kunt klikken zonder gaatjes in het hout. (Op de Les Paul modellen)
De "hologram" op de achterzijde van de kop en de nut vind ik ook wel een plusje waard.
De protector kees ben ik niet erg kapot van.
O man ik lig al weken in een deuk. Op TGP gaan ze al weken loos met bij vlagen fenomenaal goede grappen over de nieuwe lijn. Er was al het één en ander hier ook gemeld, maar de grappen over die trieste hologramstickers, de Les Paul handtekening, de verplichte G Force op de modellen, de enorme prijsverhoging van de Standard, de veranderingen van de halsformaten, ach ach... Ik begrijp er ook weinig van. Ik begrijp op zich wel dat ze de Standard nu een beetje willen positioneren tussen de Gibson USA lijn en de Custom Shop, maar maken ze dat ook waar? Het lijkt er niet echt op. Dat ze een nulfret erop zetten omdat ze al tijden geen topkammen kunnen invijlen en ze een goed systeem willen zodat de automatische tuners ook tot hun recht komen, oké, snap ik. Maar waarom dan die tuners door ieders strot duwen? Waarom naar PRS-achtige halzen?
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Ja, maar ... de Les Paul van 2014 bestaat toch al?
Ik had laatst een paar Duvel Tripel Hop 2014's en een maat van mij had liever die van 2013. Toen heeft hij die van 2013 gekocht.
Ja, je kan ook tweedehands kopen of een winkeldochter, whatever. Wil je nou een discussie starten of een wedstrijdje dooddoeners?
Anyway, some fun:
![]()
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Op een lefty hiervan zou ik nog wel kunnen gassen:
Maar die worden er dan weer niet van gemaakt...
Mwa...
Favorieten/bladwijzers