-
26 augustus 2014, 01:06
#3
Je probleem is heel simpel te verklaren:
De Sovtek 6L6WXT+ is geen 6L6 maar een 5881 die is aangepast voor een hogere spanning en die verkocht wordt als 6L6. Dat scheelt inderdaad vermogen, vooral omdat de buis een hogere stuurspanning nodig heeft volgens mij en een andere Ri heeft.
Voordeel: microfonisch worden ze zelden.
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers