Je probleem is heel simpel te verklaren:

De Sovtek 6L6WXT+ is geen 6L6 maar een 5881 die is aangepast voor een hogere spanning en die verkocht wordt als 6L6. Dat scheelt inderdaad vermogen, vooral omdat de buis een hogere stuurspanning nodig heeft volgens mij en een andere Ri heeft.
Voordeel: microfonisch worden ze zelden.